امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

طوفان الاقصی آغاز مبارکی برای اخراج صهیونیست‌ها است

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، طوفان الاقصی را آغاز مبارکی برای اخراج صهیونیست‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
طوفان الاقصی آغاز مبارکی برای اخراج صهیونیست‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه گلستان با اشاره به اینکه طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای حماس و جبهه مقاومت است، گفت: طوفان الاقصی آغاز مبارکی برای اخراج صهیونیست‌ها و آزادی قدس شریف است و امیدواریم مردم غیور فلسطین در ادامه این مسیر ثابت قدم باشند.

موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان تقوی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های تربیت دینی بیان کرده و گفت: معنای تقوی این است که انسان نفس خود را از هرچه غیر رضای خداست نگه دارد و هنر مردان خدا این است، که در همه حال اهل تقوی هستند و اجازه نمی‌دهند شیطان به درون آنها نفوذ کند؛ همچنین از منظر قرآن کریم تقوی نه تنها محدودیت نیست، بلکه کلید حل مشکلات دنیا و سعادت آخرت است، تقوی عامل رهایی بنده از بندگی شهوت‌ها و دستیابی به آزادی حقیقی است.

امام جمعه گلستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم شرح داد: علم قدرت می‌آورد و توانایی یک انسان یا جامعه متوقف بر علم و علم آموزی است و علم آموزی هم متوقف بر امنیت است. امنیت امروز ما حاصل تلاش و زحمات و فداکاری نیروهای مسلح در میدان‌های مختلف است و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره و بیان کرد: طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای حماس و جبهه مقاومت و شکست غیر قابل ترمیم برای صهیونیست‌ها است، طوفان الاقصی آغاز مبارکی برای اخراج صهیونیست‌ها و آزادی قدس شریف است.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی اذعان کرد: عملیات تاریخی طوفان الاقصی چند ویژگی ناب دارد، رویکرد مقاومت برای اولین بار از دفاعی به تهاجمی و از محدود به نامحدود تغییر کرد، این عملیات یک جنگ ترکیبی بود غافلگیرانه، سریع، همه جانبه، سایبری و تبلیغاتی، رسانه‌ای و اطلاعاتی و بعد از این عملیات اسرائیل دیگر اسرائیل سابق نخواهد بود.

خبرنگار: رضا نیک‌جوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار