سخنگوی دولت:

جایگاه امروز من در سخنگویی دولت مرهون فعالیت‌های دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - سخنگوی دولت معتقد است جایگاه فعلی که دارد، مرهون شرکت در اردوهای دوران دانش‌آموزی و دوره‌های خبرنویسی پانا است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه امروز من در سخنگویی دولت مرهون فعالیت‌های دانش‌آموزی است

علی بهادری جهرمی در جمع دانش‌آموزان اولین اردوی ملی خبرنگاری در گفت‌وگو با پانا گفت: «زمانی که در سنین نوجوانانی بودم، در اردوهای بسیاری شرکت کردم به‌گونه‌ای که حتی در این اردوگاه چندین بار در اردوهای مجلس‌ دانش‌آموزی، پیشتازان، انجمن‌ اسلامی حضور داشتم و از تمامی این اردوها‌ خاطره دارم. شاید برخی از اردوهایی که در آن حاضر بودم از یک ترم و کلاس آموزشی برای من بسیار آموزنده‌تر بوده و مطالب بیشتری را در آن‌ها فرا‌گرفته‌ام‌. حتی در دوره‌های آموزش خبرنگاری پانا، مهارت کافی را برای سخنرانی در هیات دولت پیدا کردم و شغل امروزم را مدیون آموزش‌های خبرگزاری پانا هستم.»

وی ادامه داد: «من مهارت کافی برای خبرنویسی و گزارش‌نویسی را در همین اردوهای آموزشی فراگرفتم؛ اردوهایی که زمینه‌ساز تحول زندگی من در آینده شد. خبرگزاری پانا آغازگر فعالیت‌های من در زمینه تولید‌‌ محتوا و تهیه خبر برای نهادها‌ و ارگان‌های مختلف بود و بستر آشنایی من با اشخاص مختلف را فراهم آورد، از این رو شما دانش‌‌آموزان باید نهایت استفاده را از این اردوها بکنید و به این بستر به چشم یک کلاس درس نگاه کنید و از آن‌ها غافل نشوید؛ چراکه این روزها زمینه‌ساز آینده شما است.»

سخنگوی دولت ضمن اشاره به اردوهای تشکیلاتی افزود: «آن‌جاکه ما در اردوها زندگی می‌کنیم، این اردوها در کنار تفریح، درس‌های زندگی مختلفی را به ما می‌آموزد و در کارهای تشکیلاتی، اخلاق‌مداری، مهارت کافی در حوزه خبر را می‌آموزد.»

دانش‌آموز خبرنگار : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار