کارگردان و نویسنده:

نگاه نوجوان نگاهی نو و آینده‌ساز است

اصفهان(پانا) - کارگردان و نویسنده گفت نگاه نوجوان نگاهی متفاوت است، نگاه نوجوان نگاهی نو و آینده‌ساز است.زاویه دید یک نوجوان با تمام زاویه دید‌ها فرق دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

مجید اسماعیلی کارگردان و نویسنده درگفتگو با پانا اظهار داشت: نگاه نوجوان نگاهی متفاوت است، نگاه نوجوان نگاهی نو و آینده ساز است.زاویه دید یک نوجوان با تمام زاویه دید ها فرق دارد.

وی افزود : بی تردید پیشران اصلی حرکت در عرصه هنر و رسانه ذهن های خلاق جوات پویا و پرتلاش که این این ها در نسل های جوان وجود دارد نگاه نوجوانان نگاهی متفاوت است و نگاه نوجوان با نگاه یک انسان میان سال یکی نیست زاویه دید یک نوجوان یک نگاه متفاوت و نگاهی نو است.

اسماعیلی تاکید کرد: خلاقیت، نوآوری و قدرت یادگیری و تجربه، ویژگی هایی هستند که نسل جوان با استفاده از آنها یک شتاب بزرگ را در عرصه رسانه به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: بچه ها ابتدا ه باید استعداد یابی شوند، بعد از آن که استعداد یابی شدند باید با آموزش استعداد خود را تبدیل به مهارت کنند وقتی که استعداد آنها تبدیل به مهارت شد مهارت را تجربه کردند مهارت را با تجربه غنی سازی کنند و آن را تبدیل کنند، به یک تخصص و یک تاثیر گذار جدی باشند.

اسماعیلی ادامه داد: این روند را باید بخشی از آن را آموزش و پرورش تامین کند بخشی را دانشگاه، بخش دیگر را خانواده، حتی بخشی را خود بچه ها باید تامین کنند.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه ایازی،هستی فلاحتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار