حافظان امنیت در تهران خانه‌دار می‌شوند

تهران (پانا) - امروز بنیاد مسکن در قالب تفاهم نامه‌ای متعهد شد برای کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ واحد مسکونی احداث کند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حافظان امنیت در تهران خانه‌دار می‌شوند

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروزآیین امضای تفاهمنامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص تامین مسکن پرسنل انتظامی تهران منعقد شد.

غلامرضا صالحی - رئیس بنیاد مسکن - در این مراسم اظهار کرد: مسکن بخش عمده هزینه‌های سبد خانوار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: نیروی انتظامی باید تنها دغدغه آرامش جامعه را داشته باشد و این وظیفه خطیر برعهده پلیس است، ولی ما هم این وظیفه را داریم که به سهم خودمان تلاش کنیم تا دغدغه کارکنان نیروی انتظامی را کاهش دهیم.

صالحی تاکید کرد: بنیاد مسکن پروژه‌هایی را در شهرستان های اسلامشهر، واوان، دماوند و پردیس در حال احداث دارد و کارکنان نیروی انتظامی که فرم "ج" آنها سبز است می‌توانند در سایت نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند و در قالب این تفاهم‌نامه در شهرهای مذکور به آنها واحد مسکونی واگذار می‌شود.

سردار عباسعلی محمدیان - فرمانده انتظامی تهران بزرگ - نیز در این مراسم گفت: ۶۰ درصد هزینه پرسنل نیروی انتظامی صرف مسکن می‌شود که اگر مسکن مورد نیاز آنها را تامین نکنیم شاید مجبور شوند به سمت شغل دوم و سوم بروند.

محمدیان، برآورد نیاز مسکن پرسنل نیروی انتظامی را حدود ۷۰۰۰ نفر دانست و گفت:‌ افزایش حقوق کارکنان نیروی انتظامی تابع قانون است و تنها کاری که برای جبران زحمات این نیروها می‌توان انجام داد تامین مسکن مورد نیاز پلیس برای افزایش رضایتمندی مردم از خدمات آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار