همایش تجلیل از سبزپوشان انتظامی نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از سبزپوشان انتظامی شهرستان نیشابور در دبیرستان فرزانگان با حضور خانواده شهید صفری و کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از سبزپوشان انتظامی نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، اوج معنویت و زیبایی این مراسم را در حضور شهید گمنام در جمع دانش آموزان دانست و گفت: امروز یک شهید، یک انسان آسمانی و عرفانی میهمان ما شد و یقینا این زیبایی به خاطر وجود پاک و مبارک شما دانش آموزان بوده و افتخار می کنیم با تلاش همین شهدا یک وجب از خاک میهنمان را به دشمن واگذار نکردیم.

سید مهدی قاضی افزود: امروز آرامش حاکم در جامعه را مرهون زحمات و تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی بوده و ما جامعه فرهنگیان قدردان این تلاش ها هستند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما به شهدا نزدیکند و در کلام، رفتار و اجراهای این دانش آموزان، نشان از عشق ورزی به چشم می خورد. انشالله که شرمنده شهدا نباشیم و تلاش کنیم با تعامل و همدلی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

اجرای سرود تلفیقی شهید توسط گروه سرود سفینه النجاه، اجرای دکلمه توسط یک دانش آموز، یادمان شهدا و اجرای کلیپ های مرتبط با مراسم از برنامه های مختلف اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار