امام‌جمعه رودهن:

نیروهای متعهد و مقتدر پلیس، از برکات انقلاب اسلامی است

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن در دیدار با فرمانده انتظامی رودهن در هفته فراجا، پلیس و نیروی انتظامی متعهد و مقتدر را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد که امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و بی‌شک شایسته تقدیر و تجلیل و قدردانی ویژه هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای متعهد و مقتدر  پلیس، از برکات انقلاب اسلامی است

به مناسبت هفته فراجا، حجت‌السلام سیدمحمدحسینی، امام‌جمعه بخش رودهن، عبدالوهاب‌امیری بخشدار، سیدمحمد موسوی‌منش شهردار، زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن با حضور در فرماندهی انتظامی بخش‌رودهن با سرگرد سعید‌باغبانی، فرمانده انتظامی و دیگر پرسنل دیدار و گفتگو و ضمن تبریک هفته نیروی‌انتظامی از زحمات و تلاش‌های آنان تشکر کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، امام‌جمعه بخش‌رودهن در این دیدار بیان کرد: امنیت پایدار و مثال‌زدنی کشور که پشتوانه آرامش و آسایش ملت عزیز ما است، مرهون جانفشانی‌های نیروی‌های امنیتی، نظامی و انتظامی است. نیروی مقتدر و با صلابت انتظامی ما، این سبز پوشان سخت‌کوش اگر نباشند امنیت و آرامش ما دچار اختلال می‌شود.

وی همچنین اذعان کرد: برخورداری جامعه ما از نعمتی به نام پلیس مقتدر و متعهد، از برکات انقلاب‌اسلامی و تدابیر و هدایت‌های امامین انقلاب است. نعمت دانستن پلیس و نهاد فراجا به این جهت است که نیروی‌انتظامی یکی از ستون‌های امنیت این کشور است. امنیتی که زیر ساخت همه فعالیت‌ها است؛ اگر امنیت نباشد، فعالان اقتصادی جامعه و تجار ما، نمی‌توانند با خیالی آسوده، به کسب و کارشان بپردازند.

حسینی، امام‌جمعه بخش‌رودهن در پایان افزود: اگر فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی به راحتی جریان دارند، به دلیل امنیتی است که در جامعه وجود دارد. اگر در مراکز درمانی ما، فعالیت‌های درمانی و فرهنگی بدون دغدغه صورت می‌گیرد، در سایه امنیتی است که بواسطه تلاش‌های نیروی‌انتظامی وجود دارد.

در پایان این دیدار از زحمات فرماندهی و پرسنل زحمتکش انتظامی رودهن با اهدای هدایا و لوح، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: امیرحسین مشهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار