رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

شناسایی 126 گلوگاه ترافیکی در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شناسایی 299 مدرسه در حاشیه معابر اصلی خبر داد و گفت 126 گلوگاه ترافیکی در پایتخت وجود دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 126 گلوگاه ترافیکی در پایتخت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درخصوص شناسایی مدارس حاشیه معابر و گلوگاه‌های اصلی شهر تهران گفت: 299 مدرسه که در حاشیه معابر اصلی در شهر تهران هستند توسط پلیس راهور تهران بزرگ شناسایی شدند. این مدارس، مدارسی هستند که نیاز به کنترل ترافیکی بیشتری دارند و نیاز است که پلیس حتما در این نقاط مستقر شود و البته این برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌ها از قبل انجام شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ما گلوگاه‌های مختلفی را در شهر داریم که در نیمه دوم سال این گلوگاه‌های ترافیکی بیشتر می‌شوند. 126 گلوگاه ترافیکی شناسایی شده‌اند که بیشتر در معابر بزرگراهی و بخشی نیز در معابر شهری هستند. این گلوگاه‌ها محدوده‌هایی هستند که بعد از ظهرها بار ترافیکی در آنها رها می‌شود مثلا در محدوده خروجی گاندی به بعد بار ترافیکی به یکباره رها و آزاد می‌شود. این محدوده‌ها شناسایی شده و برای نظم بخشی به ترافیک آنها برنامه‌ریزی صورت گرفته است و همکاران بنده همیشه یک ساعت قبل از شروع ترافیک در معابر مستقر می‌شوند.

وی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ قبل از آغاز ترافیک در کلیه معابر شهر و بزرگراهی شهر تهران حضور دارند و نسبت به روان‌سازی ترافیک، تنظیم زمان چراغ‌ها در سطح شهر و ایجاد بستر برای ترافیکی روان فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار