عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آنچه بر مردم فلسطین می‌گذرد قصه‌گو و زینب زمان ندارد

تهران (پانا) - عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد آنچه بر مردم فلسطین می‌گذرد قصه‌گو و زینب زمان ندارد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آنچه بر مردم فلسطین می‌گذرد قصه‌گو و زینب زمان ندارد

علی آقامحمدی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین گفت: دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم در مقایسه با دنیایی که در گذشته داشتیم تفاوت پیدا کرده است. مسأله‌ای مانند کربلا را بزرگ می‌داریم و هرساله درباره آن صحبت می‌کنیم. مسائلی مانند عاشورا داریم در صورتی‌که می‌دانیم و می‌بینیم جنایات بیشتری در طول تاریخ رخ داده است و امروز جنایات فجیع‌تری بر سر مردم فلسطین انجام می‌شود. متأسفانه این جنایات قصه‌گو و زینب زمان ندارد و در سایه ظلم ساکت مانده است، ما باید آن‌چیزی را که در فلسطین می‌گذرد بیان کرده و انتشار دهیم.

وی افزود: ما چرا ظلم رژیم صهیونیستی را نمی‌فهمیم و در خصوص این موضوع که این غده سرطانی باید نابود شود، شک داریم؟ چرا در نابودی کشوری که با جنایات خود باعث نابودی هزاران جوان و کودک مسلمان شده است، شک داریم؟ جنایت‌کارانی که بزرگترین سرداران اسلام را که خدمات شایسته‌ای به اسلام انجام دادند را طوری به شهادت رساندند که جز یک دست از جسم شهید سلیمانی ما نماند، چرا باید برای نابودی چنین کشوری شک کرد؟

آقامحمدی در پایان افزود: نسل جدید دنیاپرستی نسل قدیم را ندارد و با همت خود می‌تواند رژیم منحوس و اشغالگر قدس را نابود کند.

خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار