معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران:

تاکسی‌های غیرفعال در تهران شناسایی می‌شوند

تهران (پانا)- معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت اطلاعات مربوط به استفاده یا عدم استفاده رانندگان از تاکسی خود به دست رسیده و همکاران در حال تحلیل داده هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکسی‌های غیرفعال در تهران شناسایی می‌شوند

محمد علوی زاده معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با حضور دریک برنامه رادیویی درمورد شناسایی تاکسی‌های غیرفعال در سطح شهر اظهار کرد: استفاده شخصی از خودروی تاکسی در طی سالیان اخیر یک موضوع دامنه دار بوده اما خوشبختانه در دوره مدیریت جدید شهری، اهتمام بر این است که تمام خودروهای حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی ساماندهی شوند.

وی افزود: در این راستا طرحی با عنوان طرح «لاگ هوشمند» از ابتدای شهریور شروع شده است. در این طرح که مرحله اول آن مختص تاکسی‌های گردشی و تلفنی است تاکسی‌های گردشی و تلفنی موظف شدند که روزی ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: برچسب‌هایی در جلو تاکسی و شیشه‌های کنار عقب تاکسی وجود دارد که نرخ کرایه روی آن درج شده و روی همین برچسب، یک کیو آر کد هم نصب است که همشهریان می‌توانند پرداخت کرایه خود را از این طریق انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کنترل تاکسی‌های خطی به صورت روزانه انجام می‌شود گفت: مرحله اول این طرح در شهریور ماه انجام شده و اطلاعات مربوط به استفاده یا عدم استفاده رانندگان از تاکسی هم به دستمان رسیده و همکاران ما در حال تحلیل داده هستند.

علوی زاده در رادیو گفت وگو اظهار کرد: با توجه به اینکه اطلاعات کاملی از ناوگان تاکسیرانی شهر تهران که به صورت گردشی و تلفنی فعالیت می‌کردند در دسترس نبود، ما این طرح را اجرا کردیم و ساماندهی اولیه را انجام دادیم.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: ما هفته آینده در مرحله اول، به رانندگانی که در این طرح فعالیت نکردند اخطار می‌دهیم، رانندگان احضار می‌شوند و درصورت غیر فعال بودن مجاب به فعالیت خواهند شد و اگر همکاری نکنند در گام اول مجوز طرح ترافیک آنها لغو می‌شود و در مراحل بعدی نیز به ابطال سهمیه سوخت و بعد هم لغو پروانه آنها اقدام خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ماه‌های آینده نوع عملکرد‌ها بیشتر رصد خواهد شد بیان کرد: ما برای هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل در نقاط مختلف شهر تهران به صورت کلان و با کمک شرکت‌های دانش بنیان برنامه ریزی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار