معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز:

جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌های تربیتی انجام می شود

کرج (پانا) - کرج (پانا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌های تربیت و یادگیری است که انجام می شود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌های تربیتی انجام می شود

لیلا الماسی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌های تربیت و یادگیری، با کسب ۱۲ رتبه نخست کشوری به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۲۱ هزار نفر از مدارس سراسر استان در محورهای مختلف شرکت کردند که ۲۵۸۸۲ نفر به مرحله منطقه‌ای و در این میان ۵۴۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند. در نهایت ۳۹ تیم وارد مرحله کشوری شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: برگزاری جشنواره مختلف علمی به ویژه جشنواره خوارزمی می‌تواند تقویت روحیه کنجکاوی و پژوهش، نهادینه شدن فرهنگ مطالعه، تقویت فعالیت‌های علمی، مهارتی دانش آموزان با رویکرد شناسایی مسائل و حل خلاقانه آن، توسعه توانمندی دانش آموزان در حوزه مهارت‌های زندگی و کسب و کار و کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه را دربردارد.

گفتنی است آئین تجلیل از برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان البرز با تقدیر از دانش آموزان برتر، استادان راهنما، مدیران مدارس برتر، ناظران و داوران و نیز اجرای سرود و مناظره دانش آموزی برگزار شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار