درخشش دانش‌آموز آسیب دیده شنوایی مقام دوم جهان در مسابقات کشتی جهانی ناشنوایان

مشهد(پانا)- دانش‌آموز آسیب دیده شنوایی از دبیرستان سوم شعبان یک در وزن ۶۱ کیلوگرم در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان موفق به کسب مدال نقره در این دوره از مسابقات شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز آسیب دیده شنوایی مقام دوم جهان در مسابقات کشتی جهانی ناشنوایان

شاهرخ شکوهی دانش آموز آسیب دیده شنوایی گفت: از سال ۱۳۹۴ به درخواست معلم ورزش آقای بهروز جلالی و با تشویق خانواده به باشگاه کشتی آهنچی زیر نظر مربیان آقایان علی پور، کلاته و جلالی رفتم و در اولین مسابقات کشتی استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۵ جام فجر در مشهد موفق به کسب مقام اول رده سنی نوجوانان شدم.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۶ در مسابقات ورزشی کشوری دانش آموزان با نیاز های ویژه حائز مقام سوم آمادگی جسمانی و در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در شهر یزد در رشته کشتی موفق به کسب مدال طلا وزن ۴۶ کیلو نوجوانان شدم در همان سال نیز در مسابقات جام فجر یادواره شهدای مدافع حرم مقام اول کشتی در وزن ۵۲ کیلو را بدست آوردم.

شاهرخ شکوهی از افتخارات خود گفت: در سال ۱۳۹۷ در بیستمین دوره مسابقات ورزش ناشنوایان خراسان مقام دوم رشته فوتسال را دریافت کردم. در سال ۱۳۹۸ در مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد رده سنی نوجوانان در استان البرز وزن ۵۵کیلو به مدال طلا دست یافتم و در سال ۱۴۰۱ در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان در تهران موفق به کسب مقام اول وزن ۶۱ کیلو کشتی جوانان شدم.

وی در ادامه گفت:همچنین در مسابقات کشتی شهرداری سال ۱۴۰۱ در مشهد رده سنی جوانان و بزرگسالان، وزن ۶۵کیلو مدال طلا مسابقات را بدست آوردم و در سال ۱۴۰۲ در مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان رده سنی جوانان در وزن ۶۱ کیلو گرم در کشور قرقیزستان موفق به کسب مدال نقره این وزن شدم.

وی در پایان از مسئولین خواست از کشتی گیران ناشنوایی استان حمایت همه جانبه داشته باشند و مسیر را برای ورود بیشتر کشتی گیران ناشنوا به تیم ملی کشتی هموار کنند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار