معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ترویج روحیه انفاق، همبستگی و اتحاد یکی از اهداف جشن عاطفه‌ها است

اصفهان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ترویج روحیه انفاق، همبستگی و اتحاد را یکی از اهداف جشن عاطفه‌ها دانست که با پرورش این روحیه در دانش‌آموزان  فقر از جامعه رخت بر خواهد بست.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ترویج روحیه انفاق، همبستگی و اتحاد یکی از اهداف جشن عاطفه‌ها است

مهدی نم نبات معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ترویج روحیه انفاق، همبستگی و اتحاد را یکی از اهداف جشن عاطفه ها دانست که با پرورش این روحیه در دانش آموزان فقر از جامعه رخت بر خواهد بست.

وی افزود: آموزش و پرورش کارکردهای متعددی دارد که یکی از آنها همکاری با کمیته امداد است. گسترش نشاط اجتماعی در میان دانش آموزان یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش می باشد. نشاط روحی و سلامت جسمانی جزو همین نشاط اجتماعی است.

نم نبات با اشاره به اینکه در جشن عاطفه ها تنها به کمک‌های مادی اکتفا نکنیم گفت: ترویج روحیه انفاق و همبستگی و اتحاد یکی از اهداف این جشن است و اگر این روحیه در دانش آموزان پرورش یابد فقر از جامعه رخت بر بندد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ستان اصفهان تصریح کرد: در خصوص نوع کمک های پیش بینی شده برای دانش آموزان نیازمند افزود: بسته های فرهنگی از جمله لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر برای دانش آموزان تهیه و تامین می‌شود.

وی تاکید کرد کرد: اهدا کمک‌های غیرنقدی از طریق مراجعه به پایگاه‌های مدارس استان است

نم نبات ادامه داد: مراسم نمادین استانی جشن شور عاطفه‌ها در دبیرستان بانو همایونی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار