دختر یک شهید مدافع سلامت:

شهدای سلامت غریبانه از میان ما رفتند

مشهد (پانا) - دختر شهید مدافع سلامت، علیرضا شجاعی در جشن دختران گام دوم انقلاب اسلامی مشهد گفت شهدای سلامت غریبانه از میان مردم رفتند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدای سلامت غریبانه از میان ما رفتند

سعیده شجاعی، فرزند شهید سلامت علیرضا شجاعی سه سال است که پدرش را از دست داده است. وی با بیان اینکه بخاطر راهی که پدرش در آن قدم برداشته به او افتخار می‌کند، به پانا بیان کرد: «شهدای سلامت خیلی غریبانه از میان ما رفتند. در اوضاعی که همه ما درگیر بیماری و سلامت جانمان بودیم، کادر درمان شجاعانه جانشان را در دست گرفتند و خودشان را فدای بیماران کردند. پدرم حتی به ما نگفته بود که در این راه خدمت‌رسانی می‌کند.»

وی افزود: «پدرم در سال ۱۳۹۹ با کرونا سخت درگیر و در بیمارستان بستری شد و بعد از چند روز از طریق بیمارستان با ما تماس گرفتند و خبر شهادت پدرم را به ما دادند. من تا چند روز باور نمی کردم که پدرم از میان ما رفته است. اما حالا پدرم را بیش از پیش در کنار خودم احساس می کنم.»

شجاعی همچنین اضافه کرد: «پدر من بسیار انسان مهربانی بود. حتی در بیمارستان که کار می کرد به پدر بخش معروف بود. وی همچنین خادم حرم مطهر رضوی هم بود و به واسطه شغلی که داشت به من هم در خانه کمک های اولیه و.. را آموزش می‌داد و با شهادتش، ایثار را به همه ما یادآوری کرد.»

وی در آخر افزود: «از اینکه در جشن دهه هشتادی های گام دوم انقلاب، در کنار هم سن و سال های خودم و در کنار آرزوها و هدف‌های بزرگشان بودم، بسیار احساس خوبی داشتم. برای همه دختران سرزمینم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم همیشه پرانرژی و شاداب بمانند و به اهداف و آرزوهایشان برسند و هیچ وقت از تلاش و کوشش و صبر دست برندارند.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار