معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد

اعزام اولین کاروان دانش‌آموزی به کربلا معلی به همت معاون پرورشی و تربیت بدنی نیشابور

مشهد(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور و معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد امسال به کمک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور اولین کاروان دانش‌آموزی به کربلا معلی مشرف شدند که اقدام بی‌سابقه‌ای در نیشابور بود.

کد مطلب: ۱۴۰۹۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام  اولین کاروان دانش‌آموزی به کربلا معلی به همت معاون پرورشی و تربیت بدنی نیشابور

سید مهدی قاضی، رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور و معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه ریاست سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: جناب حصاری که به عنوان رئیس جدید سازمان دانش آموزی منصوب شده اند، سوابق بسیار درخشانی را در آموزش و پرورش نیشابور داشتند و امسال به کمک ایشان، اولین کاروان دانش آموزی به کربلا معلی مشرف شدند که اقدامی کاملا بی سابقه در نیشابور بود.

قاضی ادامه داد: ۳۱۳ دانش آموز دیگر هم از شهرستان نیشابور در قالب کاروان دانش آموزی به مشهد الرضا مشرف شدند و به زائرین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مسیر پیاده روی خدمت رسانی کردند. همه ی این برنامه های رقم خورده در اداره آموزش و پرورش نیشابور، مرهون زحمات آقای حصاری، معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیشابور بود که با فعالیت های خود در قالب های متفاوت به دانش آموزان خدمت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور افزود: آقای حصاری علاوه بر اینکه سمت های مختلفی را در آموزش و پرورش نیشابور بر عهده داشتند، قاری قرآن هم هستند و در مسابقات استانی و کشوری حائز مقام شدند. همچنین ارتباط بسیار خوبی ایشان با دانش آموزان داشتند و بیشتر کارهای پرورشی را با همکاری دانش آموزان انجام می دادند.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار