راه‌اندازی بخش اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته

بیرجند (پانا) - در پی ضرب الاجل یک ماهه استاندار خراسان جنوبی برای را‌ه‌اندازی بیمارستان خوسف، بخش اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی بخش اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته

فرماندار خوسف با اشاره به آرزوی دیرینه مردم این شهرستان برای راه اندازی بیمارستان اظهار داشت : باتوجه به اینکه این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان و آرزوی دیرینه مردم بوده ، براساس مصوبات این جلسه راه اندازی بخش اورژانس آن تا پایان این هفته انجام خواهد شد و مردم می توانند از خدمات اورژانس این بیمارستان بهره مند شوند.

سید علی حسینی افزود: در این دولت، پیشرفت این پروژه به صدر صد رسیده و تاکنون حدود 67 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است.

وی گفت: طبق تاکید استاندار محترم تجهیزات برای تمامی بخش ها تامین شده و با توجه به جذب نیرو در فراخوان اخیر امیدواریم به زودی نیروهای جدید هم در بیمارستان بکار گرفته شوند.

جوادی رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این جلسه گفت : از فردا یک نماینده از تمامی معاونت ها برای تسریع در روند کار باید در شهرستان خوسف حضور پیدا کند و از نزدیک پیگیر مسائل باشد.

وی افزود : این هفته اولویت اول کل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیمارستان شهرستان خوسف خواهد بود تا کار بر زمین نماند .

گفتنی است صبح امروز هیاتی متشکل از تمامی معاونت های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای بررسی آخرین وضعیت و پیگیری مشکلات بیمارستان وارد شهرستان خوسف شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار