دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر خبر داد؛

بهسازی و شاداب‌سازی 5 هزار کلاس درس در مناطق محروم

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از بهسازی و شاداب‌سازی 5 هزار کلاس درس مناطق محروم با حمایت و مشارکت بنیاد علوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی و شاداب‌سازی 5 هزار کلاس درس در مناطق محروم

حمیدرضا خان‌محمدی با اشاره به اینکه هدفگذاری‌های انجام شده از سوی بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار است، گفت: در تابستانی که گذشت، 5 هزار کلاس درس مناطق محروم با حمایت و مشارکت بنیاد علوی بهسازی و شاداب‌سازی شد. در این طرح که به نام و یاد شهید سید روح‌الله عجمیان نامگذاری شده است، گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی به اقصی نقاط کشور اعزام شدند و نهضت خدمت‌رسانی به محرومان را رقم زدند.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با یادآور‌شدن این موضوع که اصلی‌ترین هدف از اجرای طرح شهید‌عجمیان، جریان­‌سازی اجتماعی و مردمی‌سازی رویدادها و برنامه‌های آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در حقیقت به میدان آمدن جمعی از مردم در قالب گروه‌های جهادی و خیریه‌ای برای حل و فصل مسائل و مشکلات مدرسه هدف اصلی این طرح بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش متعلق به همه است، خاطرنشان کرد: نتایج و برکات نهاد تعلیم و تربیت به همه جامعه تعلق دارد، پس لازم است تمام جامعه به‌ویژه مردم و نهادهای حمایتی و حاکمیتی به کمک آموزش و پرورش بیایند و همه با هم مسائل نظام تعلیم و تربیت را حل و فصل کنیم.

خان‌محمدی افزود: در نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار، گروه‌های جهادی و مردمی با امکاناتی که از طرف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد علوی در اختیار آن‌ها گذاشت، اقدام به رنگ‌آمیزی کلاس‌ها، تعمیر میز و نیمکت و شاداب‌سازی کلاس‌های مدرسه پرداختند. امیدواریم این روند سیر صعودی پیدا کند و کلاس‌های درس بیشتری از این خدمات بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار