اردوی توانمندسازی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - اردوی ۳ روزه توانمندسازی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر با عنوان طلایه‌داران فردا در روستای باشی منطقه دلوار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی توانمندسازی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی بوشهر برگزار شد

محمود حق دوست، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی طلایه داران تربیت گفت: تقویت مطالبه‌گری و آمادگی دانش‌آموزان برای نقش پذیری در زندگی اجتماعی یکی از مسئولیت‌های مهم تربیتی مدارس است.

حق‌دوست با بیان اینکه تشکیلات دانش‌آموزی در مدارس یکی از ظرفیت‌های مهم تحقق این رویکرد است، اظهار کرد: ‌عضویت دانش‌آموزان در حداقل یکی از تشکیلات و گروه‌های رسمی، یکی از محورهای ۵ گانه برنامه فراگیر پرورشی است که در سال تحصیلی جدید در مدارس اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: اردوی طلایه داران تربیت با حضور ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر دوره تحصیلی متوسطه دوم سراسر استان از چهارم تا ششم مهر در روستای باشی منطقه دلوار با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان برگزار شده است.

حق‌دوست ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره با اهداف، ساختار و شیوه کار در تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان یک گروه موثر در مدرسه، آشنا شده‌اند.

وی بیان کرد: برنامه‌ها و قعالیت‌های پرورشی در مدارس با هدف تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب طراحی شده است.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار