مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی :

بدنبال مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها هستیم

بیرجند (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان جنوبی با تاکید بر برگزاری مطلوب جشن عاطفه‌ها گفت با توجه به محرومیت برخی مدارس استان خراسان جنوبی بدنبال مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بدنبال مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها هستیم

محمدعلی حسن آبادی با اشاره به شیوه نامه اجرایی جشن عاطفه ها پیرامون اهمیت برگزاری این جشن در مدارس و لزوم همکاری تمامی نهاد های زیرربط مخصوصا انجمن اولیا و مربیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد.

وی به تشکیل ستاد شهرستانی جشن عاطفه ها در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با محوریت سازمان دانش آموزی و همکاری انجمن اولیا و مربیان و کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد و گفت: کمک های نقدی جمع آوری شده توسط مدارس با اولویت تهیه بسته تحصیلی (لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی-اسلامی) ویژه دانش آموزان تحت حمایت هزینه خواهد شد.

حسن آبادی افزود: وجوه حاصله در هر آموزشگاه در جهت تامین بسته تحصیلی دانش آموزان نیازمند همان آموزشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مدارس برخوردار با هماهنگی سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان شهرستان، به عنوان معین یکی از مدارس کم برخوردار همان شهرستان انتخاب خواهند شد.

وی تقدیر از فعالان جشن عاطفه سالیان گذشته، ایجاد آمادگی ذهنی اولیا و دانش آموزان جهت کمک و شرکت در جشن عاطفه ها در صبحگاه مدارس و جلسات انجمن اولیا و مربیان را از دیگر برنامه های این سازمان برای برگزاری بهتر جشن عاطفه ها ذکر کرد.

شایان ذکر است جشن عاطفه ها، ساعت 7:30صبح شنبه هشتم مهر ماه در تمام مدارس سطح استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار