رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی:

دشمنان متفرق و سردرگم هستند

تهران (پانا) - رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه کشور در عین تحریم‌های بزرگ، ثابت‌قدم پیش می‌رود گفت امروز قدرت ایران، عظمت ایران و نیروهای مسلح به جایی رسیده که مشتریان در صف ایستاده‌اند و دشمنان متفرق و سردرگم هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان متفرق و سردرگم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی در آیین افتتاح ۱۱۰ مدرسه مشارکتی بنیاد برکت با سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: روزگاری دشمنان منع می‌کردند چیزی به ما نفروشند اما الان به خریداران التماس می‌کنند از ما نخرند. «نفروشند کجا و نخریدن کجا» امروز خریداران کالاهای ما در صف ایستاده‌اند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب یادآور شد: امروز قدرت ایران، عظمت ایران و نیروهای مسلح به جایی رسیده که مشتریان ما در صف ایستاده‌اند و دشمنان ما متفرق و سردرگم هستند. امروز کشور در عین تحریم‌های بزرگ، ثابت قدم پیش می‌رود و هر روز شاهد شکوفایی فعالیت‌های مختلف هستیم و این‌ موضوع در سفر با برکت رییس‌جمهور به سازمان ملل متحد‌ نشان داده شد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل در‌خصوص اینکه «آمریکا باید بداند دوران آن‌چه آن‌ها فکر می‌کردند که بر جهان مسلط شدند بعد از سقوط اتحاد جماهیر شوروی خیال باطل بود»، این جمله را بسیار پر معنا توصیف کرد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه با اشاره به نامگذاری یکی از مدارس بنیاد برکت به نام شهیدآرمان علی‌وردی که در ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید، گفت: کیفیت شهادت این شهید بزرگوار را حتما شنیده‌اید. در زمانی که می‌خواستند این شهید بزرگوار را دفن کنند، مادر ایشان بی‌قراری می‌کردند. مداح معروفی که ایشان را دفن کردند برای اینکه مادر تسکین خاطری پیدا کند، گفت این شهید را در آغوش اباعبدالله الحسین (ع) قرار دادم. چند روز بعد، کسی در عالم خواب اباعبدالله را دیده بود که ایشان به شخص خواب بیننده فرمودند: این شهید را من در آغوش گرفتم. این نشان دهنده عظمت و بزرگی این شهید است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه کمال قساوت و بی‌رحمی درباره این شهید به کار بسته شد، گفت: خودفروخته‌ها طبق دستور اربابان خود این کار را انجام دادند و تصویرشان این بود که کار تمام است، غافل از اینکه این مردم پای دین و کشور خود تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند‌.

وی در پایان با بیان اینکه مدرسه مکان تعلیم علم‌ و دانش است، یادآور شد: خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید «اگر خواستی چیزی از من بخواهید بگویید خدایا علم‌ من را زیاد کن.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار