فرمانده سپاه شهرستان ملارد:

هفته دفاع‌مقدس یادآور ابتکار، اتحاد، همدلی و ولایتمداری مردم ایران است

ملارد (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان‌ملارد در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، گرامیداشت این هفته را یادآور اتحاد و همدلی مردم ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع‌مقدس یادآور ابتکار، اتحاد، همدلی و ولایتمداری مردم ایران است

سرهنگ علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه شهرستان‌ملارد در نشست خبری هفته‌ دفاع‌مقدس که در ناحیه مقاوت بسیج این شهرستان برگزار شد عنوان کرد: سالروز آغاز جنگ برای ما ارزشمند است؛ به این دلیل که به اهتمام در حفظ دین ارزش‌های انقلاب‌اسلامی گره خورده است، هفته دفاع‌مقدس یادآوری ابتکار، اتحاد، همدلی و ولایت‌مداری مردم ایران است و ما باید در این هفته توجه بیشتری به سبک زندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته‌باشیم و آنها را الگوی راه خود قرار دهیم.

جهانی‌نژاد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: به یقین می‌توانیم بگوییم جوانان ما می‌توانند تمام مشکلات کشور را برطرف کنند؛ چرا که جوانان ما در هشت سال دفاع‌مقدس از سراسر جغرافیای عرضی ایران محافظت کردند، در صورتی که کشور ما در آن زمان دچار کمبودهایی در زمینه‌های متفاوت بود.

فرمانده سپاه شهرستان‌ملارد، افزود: همه‌ ارگان‌ها در هشت سال دفاع‌مقدس نقش داشتند و 36 هزار دانش‌آموز شهید، جلوه‌ای از جریان خون ایثارگری در میان تمام مردم ایران‌اسلامی است، آینده ایران عزیز برای کسانی که این حماسه‌ی بزرگ را آفریدند مهم بوده و ما در شرایط کنونی جامعه نیاز مبرمی به الگوگیری از این حماسه آفرینان داریم.

وی در پایان سخنانش به بخشی از اقدامات انجام شده و در حال اجرا در هفته دفاع‌مقدس اشاره کرد و گفت: با برگزاری اردوهای راهیان نور، برنامه آبروی محله، دیدار با خانواده‌های شهدا سعی در گسترش و پاسداری از رفتار و منش شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع‌مقدس کردیم و در هفته پیش رو 200دیدار با خانواده شهدا و جانبازان با هماهنگی ستاد و مجموعه‌های شهرستانی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان‌ملارد نیز در ادامه این نشست خبری با اشاره به نقش رسانه در انتشار اخبار درست خاطرنشان کرد: دفاع‌مقدس، شناسنامه و هویت ماست. اگر در دنیا ما خودمان برای کشورمان تصمیم می‌گیریم بخاطر رشادت‌ها و استقامت‌های دوران دفاع‌مقدس است. در نظام جمهوری اسلامی، فعالیت رسانه فعالیتی مقدس است و اگر در خطوطی که رهبری ترسیم کرده‌اند، یک خبرنگار فعال باشد، کار او یک نوع رشادتِ در ادامه‌ی رسالت پیامبران الهی است.

دانش‌آموز خبرنگار: طاهره حضرتقلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار