فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ملارد:

شهیدان دانش‌‌آموز یکی از اساسی‌ترین رکن‌های نظام آموزش و پرورش هستند

ملارد (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ملارد، به مناسبت هفته دفاع مقدس، شهیدان دانش‌آموز را یکی از اساسی‌ترین ارکان نظام آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان دانش‌‌آموز یکی از اساسی‌ترین رکن‌های نظام آموزش و پرورش هستند

علی اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ملارد، در هفته دفاع‌مقدس در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «هفته دفاع‌مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای بررسی و تحلیل اهداف و پیامد‌های شهدا است. تمام شهیدان انقلاب اسلامی از شهدای دوران دفاع‌مقدس تا شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت، همه در راه جهاد و رسیدن به مقام شهادت تلاش کردند. طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما نزدیک قله‌ها هستیم و توقف ممنوع است. مسیر شهدا و انقلاب‌اسلامی هم به این صورت است و همیشه ادامه دارد و ما مسلمانان با تلاش، صبر و استقامت از درگاه خداوند متعال می‌توانیم گامی بزرگ در جهت ترویج مسائل شهدا و دین اسلام برداریم.»

جهانی‌نژاد در رابطه با پیامد‌های هفته دفاع‌مقدس برای دانش‌آموزان گفت:«دانش‌آموزان شهید، نمونه بارز ویژگی‌های اخلاقی برای دانش‌آموزان جامعه امروزی است و آن‌ها با درک پیام‌های شهیدان و دفاع مقدس می‌توانند آینده زیبا‌تری برای خود رقم بزنند. از شهدای دانش‌آموز، می‌توانیم به شهید محمدحسین فهمیده اشاره کنیم که با فداکاری خود توانست الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان جامعه امروزی باشد.»

وی ادامه داد: «از هر نیرویی برای مقابله با دشمن استفاده کنید و هر آنچه که در راه خداوند انفاق کنید، به شما بازگردانده می‌شود، ما هر چیزی که از این دنیا به دست آوردیم در راه پیشبرد و حمایت از اهداف انقلاب هزینه می‌کنیم و با پیروی از پیام حاج قاسم سلیمانی، مبنی بر این‌که اگر می‌خواهید شهید شوید باید شهید زندگی کنید، راه شهدا را ادامه می‌دهیم و یاد و خاطره تمام شهدا را گرامی می‌داریم.»

این مقام مسئول افزود: «هفته دفاع‌مقدس پیام‌های بسیاری برای جامعه امروزی دارد که یکی از مهم‌ترین پیامد‌های هشت سال دفاع‌مقدس، حضور پرشور مردم در مقابله با ظلم و ستم بود که مردم با این امر مهم، خود توانستند اصالت ایرانی بودن خود را بار دیگر حفظ کنند و اجازه ندهند حتی یک ذره از خاک میهن به دست دشمن برسد.»

جهانی‌نژاد در‌خصوص دفاع از اسلام و پیام شهدا تاکید کرد:« در راه دفاع از انقلاب‌اسلامی و آرمان‌های انقلاب ما با تمام قوا ایستادهایم و حامی ملت هستیم و نمی‌گذاریم به کسی ظلم و ستم وارد شود. همه ما با تحلیل و بررسی پیام‌های هشت سال دفاع‌مقدس با ظلم و ستم مبارزه خواهیم کرد و راه شهدا را تا پای جان ادامه خواهیم داد.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار