مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

دستگاه‌های مختلف در فرآیند تعلیم‌و‌تربیت دوشادوش آموزش‌و‌پرورش حرکت ‌کنند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه فرآیند تعلیم و تربیت و اجرای سند تحول بنیادین به تنهایی از عهده آموزش و پرورش برنمی‌آید، تاکید کرد دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌های مهمی هستند که دوشادوش آموزش و پرورش در این مسیر می‌توانند گام بردارند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های مختلف در فرآیند تعلیم‌و‌تربیت دوشادوش آموزش‌و‌پرورش حرکت ‌کنند

علیرضا کریمیان در مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مدرسه استثنایی محمدرضا ساریخانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز در حالی سال تحصیلی را آغاز می‌کنیم که شاید بیش از هر زمان دیگری، وحدت و انسجام ملی باید مورد عنایت ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل امسال شعار و راهبرد اساسی ما «همه با هم یکصدا ایران» است که امیدواریم بیش از گذشته به این امر بپردازیم.

کریمیان با بیان اینکه آموزش و پرورش، کار بسیار سخت، دشوار و پرحجمی است، افزود: تعلیم و تربیت به تنهایی از عهده آموزش و پرورش برنمی‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما در مسیر تحول گام برمی‌داریم که ارکان مختلفی از جمله فضای فیزیکی، نیروی انسانی، تولید محتوای آموزشی و... دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین به تنهایی از عهده آموزش و پرورش برنمی‌آید، خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از دستگاه‌های مهمی است که دوشادوش آموزش و پرورش می‌تواند حرکت کند که یکی از مصادیق آن حمایت از دانش‌آموزان استثنایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار