مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

جشن شکوفه‌ها آغاز راهی به سوی تعالی و آگاهی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بازگشایی مدارس از ماه ها پیش انجام شده است، برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها را راهی به سوی روشنی، تعالی وآگاهی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکوفه‌ها آغاز راهی به سوی تعالی و آگاهی است

آئین جشن شکوفه‌ها منطقه ۴ در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای کلاس اولی ها، همزمان با سایر مدارس ابتدایی سراسر کشور با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در دبستان پسرانه عمار برگزار شد.

هادی زمانی نژاد درباره برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: «طرح ملی بازگشایی مدارس یکی از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که همه ارکان در درون این نهاد و در سایر دستگاه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند. فرایند برنامه‌ریزی برای بازگشایی باشکوه مدارس از ماه‌ها پیش آغاز و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام شده است.»

زمانی نژاد ضمن تاکید بر برگزاری مراسم باشکوه بازگشایی مدارس برای کلاس اولی ها اظهار کرد: «جشن شکوفه‌ها، آغاز راهی است که کودکان از دنیای ناشناخته خود به سمت روشنی، آگاهی و تعالی حرکت می‌کنند و به شناخت دنیای پیرامون و در نهایت شناخت مبدأ جهان خلقت می‌پردازند.»

وی همچنین تاکید کرد:‌ «طبق قانون و تاکید وزیر آموزش و پرورش روز شنبه (اول مهر) سال تحصیلی 1403 - 1402 به‌صورت رسمی در سراسر کشور آغاز می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار