زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس منطقه ۴ تهران طنین انداز شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۴ تهران زنگ آغاز هفته دفاع مقدس و زنگ ایثار و مقاومت و آغاز سال تحصیلی را در دبیرستان پسرانه شاهد نورعلی نواخت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس منطقه ۴ تهران طنین انداز شد

سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی آوزش و پرورش منطقه 4 با حضور در دبیرستان پسرانه دوره اول شاهد نورعلی زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.

سید جواد فیاضی در مراسم شروع سال تحصیلی جدید تقارن بهار دانش و هفته بزرگداشت دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای تأسی معلمان و دانش آموزان به راه روشن شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: همه ما باید در راستای تحقق های آرمان امام خمینی (ره) گام برداریم و یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی بداریم و این وظیفه مهمی بر عهده همه ماست و می بایست درس مقاومت، ایثار و شهادت را در زندگی خود بکار بگیریم.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی با تاکید بر شعار سال تحصیلی امسال،«مدرسه و ایران قوی» از دانش آموزان خواست با تکیه بر خدا و تعالیم دین مبین اسلام در راه پیشرفت و اعتلای ایران گام بردارند.

فیاضی خاطرنشان کرد: دانش آموزان می توانند با آگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته باشند و در پاسداری از ارزش‌های این انقلاب بکوشند.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش منطقه4 همه توان خود را برای رفاه بیشتر دانش آموزان به کار گرفته ایم، ادامه داد: سعی ما تحصیل دانش آموزان در محیطی بی دغدغه است. فضا مدارس باید شاد و با نشاط باشد لذا مدیران مدارس با بهره مندی از ظرفیت‌ های مختلف تلاش کنند سال تحصیلی را در محیطی بی دغدغه و جذاب آغاز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار