مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد؛

صندوق ذخیره فرهنگیان با یک میلیون و 600 هزار فرهنگی ‌در ارتباط است

تهران (پانا) - مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت نمایندگان استانی با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانند پلی ارتباطی میان فرهنگیان عضو در استان‌ها و موسسه باشند و این تعامل باید در حوزه مدیران استانی آموزش و پرورش و منتحبان استانی تسری یابد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
صندوق ذخیره فرهنگیان با یک میلیون و 600 هزار فرهنگی ‌در ارتباط است

به گزارش روابط عمومی ‌موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ حمید روحانی در همایش نمایندگان استانی صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن تاکید بر بهره‌مندی از توان نمایندگان استانی جهت تولید محتوا و مطالب مربوط به صندوق ذخیره اظهار کرد: معلمان پیشکسوت و نمایندگان استانی، عناصری شایسته برای تببیین و تشریح عملکرد، اهداف و برنامه‌های صندوق و بهترین مراجع جهت ارائه پیشنهاد و نظرات سازنده هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی این موسسه بیان کرد: در یک سال گذشته علاوه بر عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی در حوزه رسانه و ارتباطات، کمیته تعاملات راهبری موسسه، فعال شد و هدفگذاری و جریان‌سازی در مورد برنامه‌ها و رویدادهای صندوق ذخیره در دستور‌کار قرار گرفت.

روحانی ادامه داد: در کنار تدوین استراتژی‌های رسانه‌ای برای موسسه با اتخاذ تاکتیک‌های مختلف بر حسب اقتضائات و شرایط صندوق ذخیره، برنامه‌‌ریزی در حوزه رسانه، اخبار، ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت.

وی اعلام کرد: در یک سال گذشته حدود 500 آیتم رسانه‌ای تولید و منتشر شد که عمده این تولیدات در قالب مصاحبه، گزارش، تحلیل، بسته‌ها و کلیپ‌های تصویری بوده و این روند با همکاری و مشارکت فرهنگیان به‌ویژه منتخبان معلمان عضو صندوق در سراسر کشور چشمگیر بوده است.

مشاور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری با صندوق ذخیره طی یک سال اخیر به اقدامات انجام‌شده جهت افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ای موسسه اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و مشارکت تیم فنی توانستیم بازدید سایت موسسه را طی یک سال به حدود 6 میلیون بازدید برسانیم و با یک میلیون و 600 هزار فرهنگی به روش‌های مختلف در ارتباط هستیم.

وی با تاکید بر استقبال از تولید محتوا توسط اعضا بیان کرد: نمایندگان استانی با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانند پلی ارتباطی میان فرهنگیان عضو در استان‌ها و موسسه باشند. ضمن آنکه این تعامل باید در حوزه مدیران استانی آموزش و پرورش و منتحبان استانی تسری یابد.

روحانی با تاکید بر رعایت اصل شفاف‌سازی در سلسله برنامه‌ها و اقدامات روابط عمومی گفت: این اصل به بازآفرینی اعتماد در این قشر کمک به‌سزایی می‌کند ضمن آنکه در استمرار عضویت و تشویق گروهی از جامعه فرهنگی که به عضویت موسسه درنیامده‌اند، تاثیرگذار است.

مدیر روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر 3 اصل پاسخگویی، تعامل و اقناع در حوزه ارتباطات بیرونی صندوق بر شناسایی معلمان و فرهنگیان نگارنده و اهل قلم تاکید کرد و گفت: در جامعه فرهیخته فرهنگی، افرادی با چنین ویژگی می‌توانند در کنار رسالت تعلیم و تربیت به تبیین ماموریت‌ها و شناسایی صندوق ذخیره کمک کنند.

روحانی همچنین ضمن تجلیل از همراهی و نقد و نظرات سازنده فرهنگیان از موسسه اظهار کرد: این رویکرد به پیشبرد برنامه‌های موسسه و بهبود عملکرد آن برای جامعه فرهنگی کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار