برگزاری جشن شکوفه‌ها در شهرستان هلیلان استان ایلام

ایلام (پانا) - جشن شکوفه‌ها با حضور پرشور مسئولان شهرستانی و کلاس اولی‌ها در مدرسه هشتم شهریور شهر توحید شهرستان هلیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه‌ها در شهرستان هلیلان استان ایلام

جشن شکوفه ها با حضور پرشور مسئولین شهرستانی و کلاس اولی ها در مدرسه هشتم شهریور شهر توحید شهرستان هلیلان برگزار شد.

رسول کوچکی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان هلیلان ضمن خیرمقدم خدمت حضار گفت: جشن شکوفه ها یعنی کلاس اولی‌ها وارد فضای مدرسه می‌شوند و پا به نهاد بزرگی به نام آموزش و پرورش می‌گذارند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان هلیلان ضمن تبریک این روز به دانش آموزان عنوان کرد: دانش آموزان عزیز شما با حضور در مدرسه و کلاس درس در سال‌های آینده انشاالله برای جامعه و شهرستان مفید خواهید بود و باعث سربلندی شهرستان می‌شوید.

وی ضمن اشاره به همکاری اولیا دانش آموزان با فرهنگیان گفت: اولیای دانش آموزان باید در منزل دروس را با فرزندان خود تمرین و تکرار کنند.

کوچکی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: اگر می‌خواهید پیروز و سربلند باشید به سخنان حاج قاسم سلیمانی که فرمودند پیرو ولی فقیه و امام زمان باشید؛ عمل کنید.

کوروش عیوضی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هلیلان گفت: جشن شکوفه‌ها جشنی است که این شکوفه‌ها و سرمایه‌های شهرستان پا به مدرسه می‌گذارند.

عیوضی با اشاره به احساسات و عواطف دانش آموزان افزود: دانش آموزان ما امید خانواده هستند و خانواده اولین مکان تربیت و پرورش دانش آموزان و فرزندان است. بعد از محیط خانواده دومین مکانی که فرزندان ما در آنجا پا می‌گذارند مدرسه است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هلیلان اظهار کرد: اگر ما بتوانیم در مدرسه شجاعت، نحوه بیان مطالبات، مسائل اجتماعی و بسیاری از شاخص‌هایی که دانش آموزان ما در آینده با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند یاد بدهیم توانسته ایم دانش آموزان را تربیت کنیم؛ دانش آموزان را باید مطالبه‌گر تربیت کنیم نه دانش آموزانی که نتوانند مطالب خود را بیان کنند.

فرماندار شهرستان هلیلان با اشاره به مشارکت و همکاری اولیا و فرهنگیان و تاکید بر عدالت آموزشی گفت: باید برترین، جوان‌ترین و باتجربه‌ترین نیروهای فرهنگی را برای مدارس ابتدایی انتخاب کرد؛ زیرا دانش آموزان باید از همین سال‌های اول ورود به مدرسه با بسیاری از مسائل آشنایی پیدا کنند و رشد و پرورش یابند.

فرماندار شهرستان هلیلان در پایان اظهار کرد: معلمان ضمن در نظر گرفتن احساسات و عواطف دانش آموزان باید آنها را با هویت ملی و چهره های شاخص کشور و شهرستان آشنا کنند.

خبرنگار دانش آموز: ایلیا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار