مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

مدیران مدارس موثرترین عنصر در تعلیم و تربیت هستند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد مدیران مدارس موثرترین عنصر در تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس موثرترین عنصر در تعلیم و تربیت هستند

همایش اذن خدمت مدیران مدارس نواحی مشهد مقدس از امام مهربانی‌ها و رونمایی از طرح (همه پای کار تربیت)، در رواق دارالمرحمه حرم مطهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در همایش مدیران با محوریت تعلیم و تربیت بیان کرد: یکی از با ارزش ترین سرمایه های استان ما این است که حدود یک میلیون و 500هزار دانش آموز در سراسر استان خراسان رضوی داریم. همچنین مؤثرترین عنصر در دستگاه تعلیم و تربیت مدیران مدارس هستند.

وی مطرح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از کارهایی که انتظار می‌رود معلمان و مدیران انجام دهند، به وجود آوردن احساس هویت ایرانی و شخصیت ملی در دانش آموزان است؛ به طوری که به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: فقط افتخار کردن به هویت خود توصیه نمی‌شود بلکه باید در کنار کتب درسی، مفاخر ایرانی و تاریخچه قدمت ایران به نوجوانان نشان داده شود تا در آنان احساس عزت نیز به وجود آید.

شوشتری بیان کرد: این گردهمایی مدیران در جوار مطهر ولی نعمتمان علی ابن موسی الرضا(ع)را برای تحکیم پیمان تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید می‌دانیم.

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به دستورالعمل سه گانه تاکید کرد: انشاالله مدیران ما توجه بیشتری در سال تحصیلی جدید به دستورالعمل سه گانه که از سال گذشته ارائه شده، داشته باشند تا بستر خوبی در مدارس برای دانش آموزان شکل بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار