فرمانده سپاه عاشورا:

معلم نقش آفرین است

تبریز(پانا)- فرمانده سپاه عاشورا ضمن اشاره به جایگاه معلمان در تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، بر نقش آفرینی معلمان در نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم نقش آفرین است

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول گفت: در فرهنگ ما، نگاه حاکمیتی باید در اولویت باشد چرا که حاکمیت ما انقلابی است که با خون شهدا رقم خورده است.

وی افزود: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است که در سایه معلمان و مدیران ایجاد می شود. مدیر یک مدرسه، به عنوان فرمانده آن مجموعه، در تربیت دانش آموزان مهدوی نقش اساسی دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت دوره ابتدایی به عنوان بنیان نظام تعلیم و تربیت گفت: تربیت دانش آموز در دوره ابتدایی بسیار مهم است تا پایه های محکم برای پرورش او بنیان گذاشته شود و لذا همکاری و هماهنگی نزدیک با مسئولین پرورشی مدارس توسط بسیج دانش آموزی برای این تربیت بسیار مهم است. می توانیم با اجرای رده های مختلف در ادارات، آموزش را نهادینه کنیم تا ریل حرکت آموزش و پرورش تسریع یابد.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: دانش آموزان در تشخیص واقعیت و حقیقت دچار مشکل هستند و لذا می توان این مشکل را با جلسات هم اندیشی حل کنیم تا احساسات آنان توسط دشمن مورد سو استفاده قرار نگیرد. کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب و زحمات ایثارگران و شهدا است.

وی در پایان افزود: معلم، نقش آفرین است و معلمان در کلاس ها باید به موضوعات اسلام و انقلاب پرداخت کنند تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم و جامعه ای شاداب و مومن و انقلابی را شاهد باشیم.

دانش آموز خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار