مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

شعار سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهر مهدوی، معلم تحول‌گرا، مدرسه اثربخش نام گرفت

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت شعار سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به یمن مصادف شدن با امامت حضرت مهدی(عج) مهر مهدوی، معلم تحول‌گرا، مدرسه اثربخش است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شعار سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهر مهدوی، معلم تحول‌گرا، مدرسه اثربخش نام گرفت

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با رونمایی از شورای هماهنگی مدیران ارشد حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد: اقدامات خوب و موثری در جهت تحقق شعار کشوری وزارت آموزش و پرورش با عنوان انسجام در درون و تعامل با برون در حال برنامه‌ریزی و انجام است که یکی از این تعاملات و اقدامات مهم در طی سال فرآیند آغاز سال تحصیلی است. ما در پی انسجام درونی آموزش و پرورش برای تعاملی منطقی با برون آموزش و پرورش در موضوع بازگشایی مدارس هستیم.

شوشتری اظهار کرد: اوایل مهرماه ۱۴۰۲، مصادف شده است با امامت امام عصر حضرت مهدی(عج)؛ لازم دانستیم در جهت آغازی مهدوی برای سالی پر از علم و معرفت در راه حضرت مهدی(عج) توسط دانش‌آموزان، شعاری در شأن این مناسبت برای سال در نظر بگیریم که آن مهری مهدوی برای آغازی در مسیر فرج، معلمی تحول‌گرا برای دانش آموزان و فرآیند آموزش صحیح، همچنین مدرسه اثربخش است. هر سه این شعارها با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند و هدف از تعبیه آنها آغازی مهدوی برای گام‌های موثر در جهت ظهور و سربازی برای امام زمان(عج) است.

شوشتری با ارائه توضیحاتی از عملکرد آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در آینده، در رابطه با برنامه‌های آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: برگزاری جشن شکوفه‌ها در بیست و هشتم شهریورماه، جشن جوانه‌ها در بیست و نهم شهریور ماه، تجدید میثاق با شهدا در سی‌ام شهریورماه، زنگ شروع مدارس با عنوان زنگ ایثار و شهادت و سردادن شعار همه با هم متحدیم در یکم مهرماه از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای شروع مدارس است؛ ۹۶ درصد دانش آموزان ثبت نام کامل خود را انجام داده‌اند، در راستای اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی بیشتر و موثرتر نیز همایش‌های بسیاری در جهت همکاری با آستان قدس، شهرداری، فرمانداری، شرکت‌های آب و برق و گاز و نمایندگان آنان برگزار شده است.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار