رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده:

پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی و هماهنگی است

جره و بالاده (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده عنوان کرد پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی و هماهنگی است

جلسه توجیهی پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با هدف کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی با حضور رئیس،معاونین اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس بخش جره و بالاده برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده در این جلسه بر بازگشایی باشکوه و آماده‌سازی و شاداب‌سازی فضای مدارس در راستای استقبال و میزبانی از دانش آموزان تأکید کرد.

ذوالفقار منصوری با مهم شمردن پروژه مهر به‌عنوان یک اتفاق بی‌نظیر در آموزش و پرورش گفت: پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثربخشی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده هدف پروژه مهر را برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی بهتر مدارس نسبت به گذشته دانست و گفت: این پروژه از ما می خواهد که یک سال تحصیلی را از نظر امکانات و نیروی انسانی پیش بینی کنیم و سال تحصیلی را به موقع و به بهترین شکل آغاز کنیم.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: ضمن گرامیداشت این هفته، فضای مناسب معنوی را در بازگشایی مدارس فراهم خواهیم کرد و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس منطقه نواخته خواهد شد.

در حاشیه این جلسه معاون آموزشی اداره و جمعی از مدیران مدارس به ایراد سخنرانی و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار