مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه:

آموزش و پرورش اصلی‌ترین نهاد تاثیرگذار در شکل‌گیری فرهنگ جامعه است

ساوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت معلمان و آموزش و پرورش اصلی‌ترین نهاد تأثیرگذار در شکل‌گیری فرهنگ و سبک زندگی و اندیشه هر جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اصلی‌ترین نهاد تاثیرگذار در شکل‌گیری فرهنگ جامعه است

اصغر قراخانلو با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: آموزش و‌ پرورش شهرستان ساوه در سالی که‌ گذشت با همت همکاران در حوزه های مختلف شاهد موفقیت های چشمگیری بود و با شروع سال تحصیلی شاهد نقش‌ آفرینی و هنرنمایی همکاران فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت هستیم.

وی معلمین را همچون رگی در بدنه جامعه که باعث تأثیر دانش افزایی، دانایی و معرفت در سطح جامعه است دانست و افزود: اگر امروز ما شاهد حضور میلیونی در عرصه اربعین حسینی، مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر ، دهه محرم و همچنین شهدایی که از دست دادیم چیزی جز تربیتی درتراز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به سنگ اندازی تعدادی که در ادامه این مسیر هستند، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله‌ها نزدیک شدیم و باید مانع از گم کردن مسیر حرکت تعلیم و تربیت شویم.

قراخانلو عنوان کرد: بزرگ‌ترین اجتماع دانش‌آموزی جشن تکلیف دختران و پسران، اعزام ۳۱۳ دانش‌آموز به صورت رایگان با حمایت خیرین به مشهد مقدس، ۱۰۰ دانش‌آموز رتبه زیر هزار و ۲ هزار از جمله موفقیت‌های آموزش و پرورش ساوه است.

وی با اشاره به مقام‌های کسب شده علمی، هنری و ورزشی در سطح استان، کشوری و بین المللی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ساوجی در چرتکه، جشنواره خوارزمی رتبه اول استان و در سطح کشور رتبه اول و دوم را کسب کردند و این موفقیت‌ها حاصل تلاش همکاران‌ و دانش‌آموزان است و در سال تحصیلی جدید برای عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم مانند سال گذشته و حتی بهتر از سال گذشته به مقام‌های بیش‌تری دست پیدا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ساوه با بیان اینکه فرزندان ما با ارزشمند‌ترین و گرانبها‌ترین داشته‌هایمان هستند، گفت: باید از آن‌ها حمایت کرد و خانواده و مدرسه مثل دو بال پرنده همسو حرکت و همکاری نمایند تا بهترین فرزندان را تحویل جامعه دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار