معاون منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش رودهن:

اجرای کامل پروژه مهر، نقطه آغاین‌ تحقق اهداف تربیتی و آموزشی در سال تحصیلی است

رودهن (پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش رودهن از اجرای پروژه مهر ۱۴۰۲ در راستای توسعه و ارتقای کیفی و کمی آموزشی و تربیتی در این منطقه، در حوزه‌های تجهیز و بهسازی مدارس، ثمربخشی نیروی انسانی و ساماندهی اصولی، خبر داد و این‌پروژه را نقطه آغازین تحقق کلیه اهداف معین آموزش و پرورش در سال تحصیلی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای کامل  پروژه مهر، نقطه آغاین‌ تحقق اهداف تربیتی و آموزشی در سال تحصیلی است

موسی شیرافکن، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش رودهن در تشریح اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر ۱۴۰۲ گفت: در راستای تعامل و همکاری اداره کل نوسازی استان، برای مدارس خیرساز زنده یاد مرضیه حسینی در روستای وسکاره و مدرسه موسی الرضا در روستای مهرآباد انشعابات آب، برق و گاز اخذ شده، سرویس بهداشتی چهار مدرسه تعمیر، مدرسه ۶ کلاسه روستای وسکاره مجهز به میز و نیمکت و وایت برد و سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر و دستگاه کپی شده است.

شیرافکن در راستای ایجاد درآمدهای پایدار اذعان کرد: انشعابات آب، برق و گاز 6دهنه مغازه اخذ و اجورات معوقه محل درآمدهای اختصاصی را پیگیری و در دستور کار اجرایی ویژه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: جلسات مستمر ماهیانه با خدمتگزاران و سرایداران به جهت تفهیم شرح وظایف و تشریح کلیه موارد اجرایی و مهم در سال تحصیلی گذشته برگزار شد و در این جلسات آموزش‌ها و دستورالعمل‌های لازم به صورت کامل تشریح و توضیح داده شد تا به صورت کامل در مدارس اجرایی شود.

شیرافکن مطرح کرد: ثبت کتب درسی کلیه مقاطع، ثبت نام دانش‌آموزان، کلاس بندی آنان به صورت روزانه و مستمر انجام، رصد و ارزیابی کامل کیفی و کمی شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان رودهن، در خصوص ساماندهی منابع انسانی این اداره خاطرنشان کرد: جلسات کمیته منابع انسانی و طرح و بررسی موارد نقل و انتقالات، بازنشستگی و ساماندهی و مدیران جدیدالانتصاب را برگزار شده، فرایند انتصاب مدیران جدید و مصاحبه‌های لازم، اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و کارآمد ویژه مدیران به صورت کامل برگزار شده‌است.

شیرافکن در ادامه با اشاره به وضعیت رتبه‌بندی در منطقه رودهن تصریح کرد: به اعتراضات ۳۶۸ نفر از همکاران در خصوص رتبه بندی در سامانه hrm رسیدگی و تغییرات تکمیلی و اصلاحی لازم بررسی و انجام شده است، که تمامی همکاران در این‌منطقه از کلیه حق و حقوق خود در فرایند رتبه‌بندی بهره‌مند شوند.

در پایان معاونت منابع انسانی آموزش و پرورش رودهن بیان کرد: کلیه مدارس در راستای فرایند بازگشایی آماده و تجهیز شده، رویه نشیمن و تجهیزات موجود را به مدارس توزیع، حیاط 10مدرسه به متراژ ۱۲ هزار مترمربع آسفالت شده و ایزوگام پشت بام ۸ مدرسه به متراژ ۶ هزار مترمربع انجام شده‌ است، لازم به ذکر است زمین چمن مصنوعی دبستان ایمان به متراژ ۸۰۰ مترمربع افتتاح شده و همچنین چهار دهنه مغازه های دبستان ایمان واقع در بلوار امامت به بهره‌برداری در هفته دولت رسید. همچنین همکاری با خیر مدرسه‌ساز خانم رزازیان در ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه مهرآفرین به صورت کامل انجام شد تا سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ را با بهترین کیفیت آموزشی و تربیتی پیش رو داشته باشیم.

خبرنگار: امیرحسین مشهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار