سازماندهی معلمان در ناحیه 7 مشهد

مشهد (پانا) - مدیر مدرسه دکتر سعیدی رضوانی مشهد گفت سازماندهی نیروی انسانی بر اساس نیازها، ورودی‌های ناحیه و طبق آماری که از بازنشستگان وجود داشت، انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی معلمان در ناحیه 7 مشهد

آذر ندری، مدیر مدرسه دکتر سعیدی رضوانی مشهد گفت: «سازماندهی نیروی انسانی از بهمن ۱۴۰۱ شروع شد. طرفین قرارداد مدیران مدارس و همچنین اداره آموزش و پرورش ابتدایی بودند نیاز سنجی آنها صورت گرفت و بعد از بررسی که توسط مقطع آموزش ابتدایی انجام شد، مجدداً مدیران در اردیبهشت ماه دعوت می شوند که نیاز نهایی توسط این بزرگواران احصا شد. آمار و ارقام توسط مقطع ابتدایی مورد بررسی قرار گرفت و به اداره ناحیه ۷و اداره کل آموزش و پرورش گزارش داده شد.»

وی ادامه داد: «سازماندهی نیروی انسانی، ورودی‌های ناحیه طبق نیاز منطقه و آماری که از بازنشستگان داشتیم انجام شد. همکارانی هم که در مدارسشان نیاز به جابجایی داشتند، این کار برایشان انجام شد و لازم به ذکر است که در کمال احترام و به صورت خیلی منظم توسط مدیران قطبمون صورت پذیرفت مدیران بزرگوار از چهار مقطع آزادشهر. قاسم آباد. بلوار توس و منطقه الهیه و نماینده محترم مدیران به نمایندگی در جلسه سازماندهی حضور دارند.»

وی اظهار کرد:« از روز یکشنبه سازماندهی نیروهای درون ناحیه نیروهایی که به ناحیه ۷ منتقل شدند با کمال احترام و با رضایت خاطر طبق خواسته‌ای که این بزرگواران دارند تا جایی که در حد توان باشد سازماندهی انجام می‌پذیرد و خدا را شکر با همت این عزیزان با سازماندهی که امسال انجام پذیرفت انشاالله که نیازهای منطقه مرتفع شود.»

دانش آموز خبرنگار: ستایش بخشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار