مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گردهمایی مدیران متوسطه شهرستان ایلام تاکید کرد:

ضرورت داشتن برنامه و اداره واحد آموزشی بر مبنای برنامه‌محوری

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به داشتن برنامه و اداره واحد آموزشی بر مبنای برنامه‌محوری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت داشتن برنامه و اداره واحد آموزشی بر مبنای برنامه‌محوری

در آستانه بازگشایی مدارس گردهمایی مدیران متوسطه دوره اول و دوم شهرستان ایلام در محل باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

علی درویشی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست با تقدیر از زحمات مدیران مدارس، پذیرش مسئولیت برای خدمتگزاری را حائز اهمیت دانست و گفت: باید از شما بخاطر پذیرش مسئولیت و مدیریت واحدهای آموزشی تشکر کنم.

وی به ویژگی های مدیران موفق اشاره کرد و گفت: داشتن دانش کافی، امید به آینده و آینده‌پژوهی و بهره‌وری در مدیریت از جمله مهم‌ترین ویژگی های مدیران موفق است.

درویشی به داشتن برنامه و اداره واحد آموزشی بر مبنای برنامه محوری تاکید کرد و گفت: برای موفقیت در مدیریت باید برنامه های مختلف در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داشته باشیم و بر اساس آن به مدیریت مدارس بپردازیم.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان به نحوه برخورد با دانش آموزان اشاره کرد و افزود: نگاه مهربانانه در هدایت و تأثیرگذاری جریان تربیتی و آموزشی بسیار موثر است که باید همواره سرلوحه کار معلمان و مدیران قرار گیرد.

شایان ذکر است در این گردهمایی بررسی آخرین وضعیت مدارس متوسطه و نیز هماهنگی برای بازگشایی مطلوب واحد‌های آموزشی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار