معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی فارس:

المپیاد رویش یک شبهه اردوی تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم کرده است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی استان فارس گفت المپیاد رویش یک شبهه اردوی تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم کرده اس، به طوری‌که بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز برتر نمونه استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد رویش یک شبهه اردوی تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم کرده است

بهنام رازقی در حاشیه مرحله استانی المپیاد بازی های فکری سرگرمی رویش ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان پانا گفت: امروز مدرسه تربیتی پانا عملکرد خوبی داشته و اهدافی که ما درون این مدرسه دنبال می‌کردیم به طوری محقق شده که امروز دانش آموزان پانایی ما از شاخص‌ترین دانش آموزان استان هستند. دانش آموزانی که در تمام اردوها و رویش‌های ما همیشه عضو ثابت برنامه‌ها بوده و هستند.

رازقی در ادامه در رابطه با روند برگزاری المپیاد بازی های فکری سرگرمی بیان کرد: مسابقاتی که امروز برگزار شد علاوه بر اهداف غیرمستقیمی که خود المپیاد دنبال می‌کرد، اهدافی مثل بالابردن پویایی ذهن دانش‌آموز، بالابردن خلاقیت دانش آموز، بالابردن توجه و نگهداری ذهنی دانش آموز و همچنین هماهنگی اعضای بدن او اهداف دیگری را هم دنبال می‌کرد.

وی تاکید کرد: ما به دنبال این بودیم که مسابقات فرهنگی، تربیتی، اردویی را در کنار المپیاد رویش برای دانش آموزان داشته باشیم.

رازقی افزود: امروز علاوه بر المپیاد رویش ما یک اردوی تربیتی در کنار خانواده ها و دانش آموزان داشتیم که بیش از ۲ هزار دانش آموز برتر نمونه استان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از بین این دانش آموزان به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار