نایب رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری تهران و وزارت دفاع برای ایجاد تراموا

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه تفاهم نامه‌ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای ایجاد تراموا منعقد خواهد شد، گفت کارشناسی در شهرداری صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهم‌نامه طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار بگیرد و شورا نظرات خود را ارائه خواهد داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری تهران و وزارت دفاع برای ایجاد تراموا

پرویز سروری در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص دستور جلسه امروز صحن شورا با بیان اینکه امروز اعضای کمیسیون‌های شورا تعیین تکلیف خواهند شد، اظهار کرد: اصلاح روند فعالیت مجموعه‌های ورزشی در این جلسه ادامه خواهد یافت.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با پایان ایام اربعین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۹۸ تا ۱۰۰ دستگاه ون به شهر اضافه می‌شود، گفت: در قرارداد تحویل هزار اتوبوس با شرکت عقاب که قرار بود تا پایان سال اضافه شود، قول داده شد که تا مهرماه یکصد دستگاهش تحویل شود و شرکت بهمن نیز ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تا پایان امسال به شهرداری تحویل می‌دهد.

سروری با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای ایجاد تراموا منعقد خواهد شد، گفت: کارشناسی در شهرداری صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهم‌نامه طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار بگیرد و شورا نظرات خود را ارائه خواهد داد.

وی درخصوص حوادث هفته گذشته در کارگاه‌های شهرداری تهران از جمله مترو و آرادکوه تصریح کرد: فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی فنی است و برای درگذشت یک کارگر در مترو نیز پیگیری‌ها ادامه دارد. هنوز نمی‌توان قضاوت کرد که قصور فنی انجام شده یا خیر.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص وضعیت ایمنی محیط کار گفت: HSE در این دوره مورد پیگیری قرار گرفته و مناطق مسئولیت پیدا کردند و در حد سازمان مدیریت بحران به آن توجه شده است.

وی تاکید کرد: موضوع ایمنی در شهرداری به طور جدی مورد توجه بوده و اقدامات ساختاری آن به خوبی پیش رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار