مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

همه دانش‌آموزان همانند فرزندان ما هستند

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، همه دانش‌آموزان را همانند فرزندان خود خطاب کرد و از آمادگی کامل مدارس استان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همه دانش‌آموزان همانند فرزندان ما هستند

سلمان محمدی در نشست مجازی که با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای ۲۴گانه استان کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر انجام اقدامات ارزشمند مدیران و عوامل اجرایی مدارس استان در پروژه مهر و تمهید مقدمات طرح بازگشایی ملی مدارس تشکر کرد و زحمات ارزشمند و شبانه‌روزی جامعه فرهنگیان در راستای پیشرفت و اعتلای نظام تعلیم و تربیت برای آموزش فرزندان این مرز و بوم را ستودنی و اثرگذار دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر توسعه عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان عنوان کرد: شعار آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید، همه دانش‌آموزان فرزندان ما هستند و آموزش و تحصیل برای نسل نوجوان و جوان کرمانشاهی را ماموریت اصلی و راهبردی این دستگاه آموزشی و تربیتی دانست.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات ارزشمند پروژه مهر در سطح مدارس اظهار کرد: اهمیت به مقوله شاداب‌سازی فضای محیطی مدارس، نصب پرچم‌های نو جمهوری اسلامی ایران و بهسازی تابلوی سردر مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی و استفاده از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان در تصمیم‌گیری و مشارکت امورات مدارس با برگزاری نشست‌های مستمر موثر است.

در ادامه این نشست جلال امینی، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش، از برنامه‌ریزی‌های مثبت و توفیقات به‌دست آمده آموزش و پرورش استان در سطح کشور که نتیجه اتحاد درون سازمانی و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استف تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: این حاصل تلاش‌های جهادی مجموعه خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت استان است. همچنین جایگاه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت جامعه مهم و کلیدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار