معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل:

انتخاب مدیران مجرب برای مدارس دولتی در اولویت باشد

اردبیل(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت مدیران کارآمد و مجرب باید برای مدارس دولتی انتخاب شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب مدیران مجرب برای مدارس دولتی در اولویت باشد

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در نشست تخصصی با معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق این استان با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در توجه به مدارس دولتی اظهار کرد: بدون شک این مطلب جزو مطالبات اصلی والدین نیز است. بنابراین با شناسایی مدیران مجرب از ظرفیت آنان در این مدارس بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه آموزش متوسطه مرجعیت توسعه کیفی نیروی انسانی در سطح آموزش و پرورش است، ضمن اشاره به تفاهم نامه منعقد شده مابین اداره کل و نواحی و مناطق تصریح کرد: ارزیابی تفاهم نامه اولویت بندی برنامه‌ها را برای سال تحصیلی پیش رو هدفمند خواهد کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با تاکید بر ظرفیت آیین‌نامه‌های اجرایی مدارس، از معاونین نواحی و مناطق خواست تا برای اشرافیت بیشتر دیگر همکاران، کارگاه های آموزشی برگزار کنند.

مشکی در بخش دیگری از سخنانش به رتبه دوم استان اردبیل در ارزیابی پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در پروژه مهر سال گذشته همه همکاران دست به دست هم دادند تا پروژه مهر با موفقیت به ثمر نشست، امسال نیز برای موفقیت بیشتر بایستی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی ارزیابی های میدانی و سامانه ای را جزو مولفه اصلی ارزیابی پروژه مهر عنوان کرد و گفت: تاکید به مدیران مدارس برای تکمیل سامانه مربوطه مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار