مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مراحل مربوط به اخذ و تطبیق مجوز فعالیت‌های کودکستان‌ها باید برمبنای قانون انجام پذیرد

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت تمامی مراحل مربوط به اخذ و تطبیق مجوزها و همچنین فعالیت‌های کودکستان‌ها در استان البرز باید برمبنای قانون انجام پذیرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مراحل مربوط به اخذ و تطبیق مجوز فعالیت‌های کودکستان‌ها باید برمبنای قانون انجام پذیرد

شورای برنامه ریزی و نظارت بر تعلیم و تربیت کودک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، معاون آموزش ابتدایی، نماینده موسسان کودکستان های استان البرز و سایر اعضاء، هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت بر تعلیم و تربیت کودک در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این جلسه عنوان کرد: تمامی مراحل مربوط به اخذ و تطبیق مجوزها و همچنین فعالیت های کودکستان ها در استان البرز باید بر مبنای قانون انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز انتهای اسفندماه ۱۴۰۱ را آخرین زمان برای تطبیق مجوز مراکز کودکستان ها عنوان کرد و گفت: کودکستان های استان البرز باید سریعا نسبت به طی کردن مراحل قانوی اخذ مجوز تطبیق از آموزش و پرورش اقدام کنند.

بررسی مشکلات کودکستان های زمینه مدارس استان با توجه به تعطیلی های اخیر، برنامه ریزی برای برگزاری مناقصه و انجام روال قانونی در رابطه با کودکستان های زمینه مدارس و هماهنگی بیشتر با موسسان و مربیان مراکز کودکستان در استان البرز برای اجرای منظم تر فعالیت ها از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار