مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورزنه:

مهم‌ترین اقدام در پروژه مهر ورزنه، تشکیل مجمع خیرین این شهرستان بوده است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورزنه گفت مهم‌ترین اقدام سال گذشته در ورزنه تشکیل مجمع خیرین شهرستان ورزنه بوده است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین اقدام در پروژه مهر ورزنه، تشکیل مجمع خیرین این شهرستان بوده است

محمد‌جواد اصغری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورزنه، در حاشیه مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان به پانا اظهار کرد: «در بحث پروژه مهر، مهم ترین اقداماتی که اکنون در منطقه ورزنه انجام می‌دهیم آماده سازی مدارس با شعار شاداب سازی و ایجاد انگیزه در مدارس است.»

وی ادامه داد: «اکنون در ۱۰ مدرسه طرح شاداب سازی و رنگ‌آمیزی در حال پیاده سازی است. همچنین فضای سرسبز برای ورود دانش آموزان در حال آماده شدن است.»

‌اصغری گفت: «مهم‌ترین اقدام در سال گذشته تشکیل مجمع خیرین شهرستان ورزنه بود و این مجمع در شرف گرفتن امتیاز از مجمع خیرین استان است. همچنین جابجایی مکان های برخی مدارس بدلیل فضای کم برای آموزش بود و در این راستا حتی چند مدرسه تعطیل شدند.»

‌ مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورزنه اشاره کرد: «چشم‌انداز آینده آموزش و پرورش را بسیار خوب پیش بینی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای مسئولین آموزش و پرورش دارم.»

‌ وی خاطرنشان کرد: «مهم‌ترین دستاورد آموزش و پرورش در دولت سیزدهم ایجاد محیط شاداب برای دانش آموزان بوده است؛ همچنین در بحث ایاب و ذهاب دانش آموزان بی بضاعت اقدامات مهمی انجام شد که باید در سال آینده نیز به آنها مجددا توجه شود.»

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار