رئیس‌جمهوری در مراسم جاماندگان اربعین در بیرجند سخنرانی می‌کند

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت رییس جمهور در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بیرجند سخنرانی می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری در مراسم جاماندگان اربعین در بیرجند سخنرانی می‌کند

جواد قناعت عنوان کرد: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی با حضور رئیس جمهور ساعت 8 صبح چهارشنبه از میدان آزادی به سمت امامزادگان باقریه آغاز و مراسم سخنرانی ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، رمز این دولت کسب رضای الهی و خدمت به مردم است و برای این موضوع رئیس جمهور روز تعطیل نمی‌شناسند و در روزهای تعطیل هم به امورات مختلف در کشور می‌پردازند.

وی عنوان کرد: از آنجایی که مردم خراسان جنوبی ارادات خاصی به رئیس جمهور دارند، آیت الله رئیسی هم به دنبال فرصتی بودند که به این درخواست‌ های مردم پاسخ مثبت دهند و بهترین فرصت را در روز اربعین امسال انتخاب کردند و در این روز به خراسان جنوبی سفر می‌کنند.

استاندار با اشاره به اینکه این نوع سفر از نوع مذهبی، مردمی و دلی است و سفر دولتی و رسمی نیست، خاطرنشان کرد: همراهی وزرا را در این سفر نداریم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه فلسفه این سفر معنوی دیدار مردمی و حضور در جمع عزاداران حسینی است و ایت الله رئیسی اعلام کردند در یک سفر رسمی این پروژه آغاز رسمی داشته باشد، گفت: بنا به خواهش ما تنها برنامه غیر مردمی که در این سفر پیش بینی شده همین اغاز عملیات اجرایی راه آهن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار