جشن بزرگ امام رضایی ، مهر خواهر، برادری

تهران (پانا) - اجتماع بزرگ امام رضایی با حضور 170 موکب از هیئت‌های مذهبی با برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی برای خانواده‌ها و کودکان در ایام مبارک دهه کرامت در میدان خراسان و خیابان‌های اطراف برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ امام رضایی ، مهر خواهر، برادری

میدان خراسان تهران، میزبان برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی شد. این جشن بزرگ شامل نورافشانی، موکب های پذیرایی، تقدیر از ناو گروه 360 نیروی دریایی بود.

در این مراسم مداحان و سخنرانان از جمله حامد شاکرنژاد، حجت الاسلام شهاب مرادی، حاج عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، محسن عراقی، محمد فصولی، امین قدیم و سید محمدرضا نوشه ور حضور داشتند.

همچنین در این مراسم از ناو گروه 360 نیروی دریایی که به تازگی موفق شده همه اقیانوس های جهان را با کشتی تمام ساخت ایرانی زیر پا بگذارد و افتخاری جدید برای نیروی دریایی کشورمان کسب کند، تجلیل صورت گرفت.

همچنین اجرای سرود مهر خواهر، برادری به صورت زنده توسط گروهی از دختران و پسران انجام شد.

در ادامه حجت الاسلام شهاب مرادی درباره روابط خواهر، برادری سخن گفت و پرسشگر سوالات مختلف از شرکت کنندگان بود.

حضور پرشور مردم فعال و گستردگی این جشن به گونه ای بود که میدان خراسان و خیابان های منتهی به آن از جمله خیابان های ۱۷ شهریور شمالی و جنوبی و حتی خاوران را در برگرفت.

شایان ذکر است، حدود ۱۷۰ موکب از هیئت های مذهبی حضور داشتند که برنامه های آموزشی و فرهنگی برای خانواده و کودکان داشتند. همچنین پذیرایی از آنها و توزیع هدیه های مختلف انجام شد که به گفته سخنگوی ستاد برگزاری اجتماع امام رضایی، بیشتر از ۱۵۰ گروه مردمی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده بودند.

خبرنگار دانش آموز: آناهیتا سادات ناطقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار