مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در امور بانوان:

غفلت از فضای مجازی و رسانه، مهم‌ترین آسیب برای دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در امور بانوان گفت امروزه مهم‌ترین آسیب برای دانش‌آموزان، غفلت از فضای مجازی و رسانه است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
غفلت از فضای مجازی و رسانه، مهم‌ترین آسیب برای دانش‌آموزان است

نشست نخبگان جهاد تبیین و حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور رابعه امامی رضوی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان، شهره صادقی، مشاور معاون وزیر، سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، آذر رشیدی، معاون ابتدایی استان و ریحانه ایزدی، مشاور مدیرکل استان خراسان رضوی در امور بانوان برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اثرگذاری، نیازمند بودجه بالا نیست؛ گاهی می‌توان بدون امکانات، موثر بود و با حضور مفید در فضای مجازی، با جهاد تببین در آستانه سال تحصیلی جدید، اربعین و ایام پایانی ماه صفر مدارس را مهیا کنیم.

ریحانه ایزدی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در امور بانوان گفت: اگر ما کارهایمان را همچون گذشته انجام دهیم، بی‌شک به همان شکل نتیجه خواهیم گرفت‌. ما باید مسئله شناسی، وضعیت شناسی و مخاطب شناسی را در خود تقویت کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی افزود: امروزه مهم‌ترین آسیب برای دانش آموزان، غفلت از فضای مجازی و رسانه است.

منور شایسته خو، مدیر مکتب نرجس نیز گفت: شهید مطهری جوانان را به دو گروه جوان سنی و جوان اندیشه‌ای تقیسم بندی کرده است‌. جهاد به معنای حرکتی است که موجب ترس و وحشت دشمن شود. ما باید قرآن را در قله قرار دهیم و فقط به صورت نمادین در آغاز جلسات از آن استفاده نکنیم.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار