در آستانه ماه مهر انجام شد؛

اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان‌ ملارد

ملارد (پانا) - در آستانه ماه مهر، بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و بی‌سرپرست توسط خیران شهرستان‌ ملارد با شعار "همه با هم مشق احسان می‌نویسیم" تهیه و توزیع شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان‌ ملارد

با نزدیک شدن ماه مهر، بوی خوش درس و کتاب تمام دانش‌آموزان را با شور و شوق آماده مهری با‌شکوه می‌کند و انتظار تخته سیاه و میزهای خالی از دانش‌آموز سرانجام پایان می‌یابد. زیباترین کار در آستانه ماه‌ مهر این است که همه با هم گامی بزرگ در جهت شادی و نشاط دانش‌آموزان بی‌‌بضاعت برداریم، این بار هم خیران نشان دادند که برای خوشحالی همنوعان خود می‌توانند کارهای بسیاری انجام دهند.

رقیه عابد‌ صالح یکی از یاریگران خدمت در رابطه با توزیع بسته‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان نیازمند بیان کرد: کار خیر هیچ‌گاه هزینه و وقت نمی‌خواهد؛ کافی است به نام و یاد حسین بتوانی دلی را شاد کنی. آن گاه است که خدا دل تو را نیز شاد می‌کند، همان‌‌طور که در قرآن‌کریم می‌‌فرماید؛ ای بندگان من از آنچه دارید برای دیگران انفاق کنید حتی اگر آن وسیله برای شما با‌ارزش باشد.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر یکی از کار‌های بشر دوستانه است که در آستانه ماه مهر توسط خیرین فداکار شهرستان‌ملارد در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شد و با نام امام حسین(ع) باری دیگر گامی بزرگ در جهت انفاق و مهربانی برداشتیم و توانستیم دل دیگری را شاد کنیم.

عابدصالح ادامه داد: این‌ بسته‌ها شامل کیف، مداد، دفتر، مدادرنگی و جا‌مدادی است که به تعدادی که شمار آن از دست ما خارج است به برکت نام امام‌حسین (ع) در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت توزیع شد و با این کار بشر دوستانه توسط خیرین فداکار شهرستان‌ملارد و همچنین دیگر نقاط کشور توانستیم در آستانه ماه مهر با دستان خودمان مهری را به دانش‌آموزان نیازمند هدیه دهیم.

یاریگر ملاردی، در رابطه با مشارکت خود در این کار بشردوستانه گفت: هزینه و انفاق خیران سالانه افزایش می‌یابد و هر سال بهتر از قبل می‌توانیم دانش‌آموزان زیادی را با این بسته‌ها شاد کنیم. مشارکت خود در این کار بزرگ را یک سعادت می‌دانم که در این دنیا برکت و در آخرت ثوابی چند برابر دارد و امیدوارم که بتوانم در این راه ثابت‌قدم باشم و هر ساله بتوانیم با کمک خیرین بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنیم.

وی تصریح کرد: از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه‌های دینی به ویژه قرآن کریم، مورد عنایت و توجه قرار گرفته و به آن سفارش شده است، احسان و نیکوکاری است. احسان و نیکوکاری کارکرد‌های زیادی در عرصه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی دارد. مومنان واقعی و انسان‌های صاحب خرد و اندیشه در هر نسلی، سعی و تلاش کرده‌اند خود را به صفت و ویژگی احسان و نیکوکاری آراسته سازند.

عابد‌صالح در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تمامی خیرین فداکار گفت: امید‌وارم که با این کار توانسته باشیم گامی بزرگ در جهت انفاق و مهربانی و رواج آن در جامعه برداشته باشیم و آروزی موفقیت و سربلندی برای تمام دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید دارم و امید‌وارم که با درس و تحصیل خود بتوانند برای جامعه خود مفید باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار