سایه بحران اوکراین در دایره طلایی‌؛

‌کارت قرمز فیلا به ‌۲۶ کشتی‌گیر ‌دخیل در بحران اوکراین‌

صربستان؛ میزبان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال ۲۰۲۳

تهران (پانا) - اتحادیه جهانی کشتی پس از بررسی سوابق ۲۳۵ کشتی‌گیر به دلیل حمایت فعال یا تائید عضویت در سازمان‌های نظامی و امنیت ملی در جنگ روسیه و اوکراین ۲۶ نفر را از حضور در تمامی رقابت‌های بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی محروم کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
‌کارت قرمز فیلا به ‌۲۶  کشتی‌گیر ‌دخیل در بحران اوکراین‌

اتحادیه جهانی کشتی پس از بررسی سوابق ۲۳۵ کشتی‌گیر به دلیل حمایت فعال یا تائید عضویت در سازمان‌های نظامی و امنیت ملی در جنگ روسیه و اوکراین ۲۶ نفر را از حضور در تمامی رقابت‌های بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی محروم کرد.

تصمیمات مربوط به صلاحیت توسط کمیسیون بر‌اساس گزارش‌های تفصیلی حسابرسی ارائه شده توسط یک ارائه‌دهنده خدمات اطلاعاتی مستقل و خصوصی اتخاذ شده است.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد در این میان، شایعاتی مبنی بر عدم حضور چهره‌های شاخص و عنوان‌داری همچون عبدالرشید سعداله‌یف، زائوربک سیداکوف و زائور اوگویف در پیکار‌های جهانی وجود داشت، اما باید به بهترین شرایط امیدوار و خوشبین بود چرا که هر سه قهرمان المپیک در آخرین اردوی آماده‌سازی در منطقه مسکو حضور دارند و در آن‌جا به آمادگی خود برای مسابقات جهانی ادامه خواهند داد.

همچنین اتحادیه جهانی یادآور شد همه کشتی‌گیران روسیه یا بلاروس به‌عنوان ورزشکاران بی‌طرف انفرادی، بدون هیچ‌گونه پرچم یا ارجاع به کشور مربوطه خود مسابقه می‌دهند و در صورت اعطای مدال به این ورزشکاران، سرود ملی آن‌ها پخش نخواهد شد.

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال ۲۰۲۳ روز‌های ۲۵ شهریور‌ تا ۲ مهر در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار