دانش‌آموز گروه سرود همیاران رهبر مستقر در مواکب مرز شلمچه:

هر کاری در راه امام حسین باشد انجام می‌دهم

آبادان (پانا) - یکی از دانش‌آموزان گروه سرود همیاران رهبر در مرز شلمچه عنوان کرد هر کاری در راه امام حسین باشد انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
هر کاری در راه امام حسین باشد انجام می‌دهم

کوثر کریمی از دانش آموزان گروه سرود همیاران رهبر در گفت و گو با پانا در رابطه با فعالیت های گروه سرود توضیح داد: «کوثر کریمی هستم، کلاس هشتم از مدرسه صدرا آبادان و از چهار سالگی با این گروه سرود کار می‌کنم، ما سرودهای مذهبی می‌خوانیم و برای همه مناسبت ها تولید اثر داریم و بسیار حس خوبی دارم وقتی اشعار مذهبی را می‌خوانم.»

وی خطاب به همه دانش آموزان گفت: «از همه دختران می‌خواهم تا حجابشان را رعایت کنند، چون امام حسین (ع) برای چادر و حفظ حجاب ما دخترها به شهادت رسید و شهیدان نیز برای ما جانشان را به خطر انداختند. من حجاب را خیلی دوست دارم.»

امیرعلی سواری از دیگر دانش آموزان گروه سرود همیاران رهبر بیان کرد: «از مدرسه حافظ شهرستان آبادان هستم و دو سه سالی می شود که در این گروه سرود کار می‌کنم.»

سواری در پاسخ به این سوال که در گرمای هوا اجرای سرود برای شما سخت نیست، گفت: «بخاطر امام حسین (ع) می شود هر کاری کرد.»

فاطمه منصوری از اعضای گروه سرود همیاران رهبر خطاب به همه دانش آموزان گفت: «از همه بچه ها می‌خواهم برای امام زمان (عج) دعا کنند. حجابشان را رعایت کنند، نمازشان را بخوانند.»

منصوری در پاسخ به این سوال که چگونه با وجود تمرین های گروه سرود به مطالعه درس های خود می‌رسی بیان کرد: «برخی اوقات که برای تمرین سرود می روم حتی با خستگی، درس‌هایم را می‌نویسم. نمراتم خیلی خوب هستند، در کلاس خود شاگرد اول شده ام.»

همچنین زهرا کریمی از دانش آموزان این گروه سرود در مورد حضور خود در مرز شلمچه اظهار کرد: «از اینکه اینجا در شلمچه هستم بسیار خوشحالم، زیرا اینجا نزدیک به کربلا و امام حسین (ع) است و هر کاری که برای امام حسین(ع) و در این راه باشد حتما انجام می‌دهم.»

آمنه زادمطوری، مربی گروه سرود همیاران رهبر نیز در ارتباط با فعالیت های این گروه سرود گفت: «سرپرست این گروه سرود ناهید مقدسی است، دانش آموزان گروه سرود همیاران رهبر از حدود ۵ _ ۶ سالگی با ما هستند تا الان که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند و از پایه های مختلف، سوم و چهارم ابتدایی تا ششم ابتدایی هستند. گروه سرود ما در زمینه شعرهای ولایتی و دفاع مقدس بیشتر کار می کند و بچه ها از شهرستان آبادان هستند.»

وی در مورد شرایط درسی بچه های این گروه سرود اظهار کرد: «حین کار به درس بچه ها لطمه نمی‌خورد و آنها عالی هستند، در همه زمینه ها از جمله ورزشی، درسی و ... فعالیت دارند.»

دانش آموز خبرنگار : محمد مهدی بلوچ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار