در ایستگاه مترو حضرت ولیعصر (عج) انجام شد؛

برگزاری نشست تعاملی مسئولان محیط زیست و شهروندان تهرانی

تهران (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، نشست مسئولان محیط زیست تهران و شهروندان تهرانی با حضور علیرضا رحمتی معاون مدیرکل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران به منظور پاسخگویی سوالات شهروندان در ایوان انتظار ایستگاه مترو حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تعاملی مسئولان محیط زیست و شهروندان تهرانی

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، در این نشست چهره به چهره که با استقبال شهروندان تهرانی مواجه شد طرفین در خصوص مسائل و موضوعات مختلف محیط زیست و به خصوص چالش های محیط زیست تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این گزارش می افزاید: موضوع آلودگی هوا، بحران آب و پسماند از پرتکرارترین پرسش‌های مطروحه توسط مردم بود که توضیحاتی در این زمینه از سوی رییس اداره محیط زیست شهر تهران ارائه شد.

گفتنی است، برخورد با سگهای ولگرد و نارضایتی شهروندان از نحوه برخورد برخی از عوامل اجرایی ارگانهای مرتبط و آموزش محیط زیست و نقش آن در حفظ محیط زیست و داشتن محیط زیست پاک از دیگر دغدغه های شهروندان و موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در این نشست ضمن تشریح و تبیین موضوعات از کلیه علاقمندان به محیط زیست و سازمانهای مردم‌نهاد مربوطه به منظور همفکری و یافتن راهکارهای اجرایی متناسب دعوت به همکاری و همراهی کرد.

این گزارش می افزاید: این نشست که در جمعی صمیمی با حضور عوامل اجرایی مترو تهران همراه بود با توجه به استقبال شهروندان از این نحوه تعامل ابتکاری و توقع تداوم آن، مقرر شد در آینده نیز این نوع تعامل مردم و مسئولین متناسب با موضوعات روز محیط زیستی جامعه با هدف ارتقای دانش و آگاهی های شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار