افتتاح نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در مصلای کرج

کرج (پانا) - امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز از آئین افتتاح نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در مصلای کرج خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در مصلای کرج

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در جریان بازدید از نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین که در مصلای کرج برگزار شد، اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه توسط مجتمع بین المللی مهدیون یکی از اقدامات شایسته ای بوده است که چندین سال متمادی برگزار شده است.

وی بیان کرد: رشد و بالندگی این مجموعه به جایی رسید که در کشور عراق این رویداد فرهنگی برگزار شد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مجتمع بین المللی مهدیون خواستار برپایی این نمایشگاه به صورت دائمی و ماندگار هستند، گفت: این مهم همت و یاری همه مسئولین فرهنگی استان را می طلبد. در صورت شکل گیری این نمایشگاه به صورت دائمی، اقشار و گروه های مختلف فکری و انسانی از سایر استان های کشور نیز می توانند با سفر به البرز، از این استان بازدید کنند و از فیوضات معنوی آن بهره مند شوند.

در ادامه این افتتاحیه محمود شفیق مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج گفت: نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در سال های گذشته در کربلا معلی برگزار شده است و امسال دهه اول در محل مجتمع مهدیون کرج برگزار شد و در ماه صفر در مصلای کرج برپا شده است.

وی ادامه داد: افرادی که نتوانستند برای زیارت اربعین به کربلای معلی مشرف شوند می توانند دلهای خود را از این مکان معنوی به کربلا پرواز دهند.

مدیر مجمتع بین الملی مهدیون کرج با اشاره به اینکه نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین به صورت دائمی در استان البرز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: استان های دیگر هم می توانند از نمایشگاه بازدید داشته باشند، ضمن اینکه برای قشر جوان موثر خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه کل تاریخ تشیع و تاریخ مهدویت و دعای ندبه تجسمی و معرفتی را با الهام گرفتن از سیره انبیا و اولیای الهی به تصویر می کشد، امید است بتوانیم با عنایت امام زمان (عج) و لطف امام جمعه کرج این مهم را در استان به نتیجه برسانیم.

شفیق در پایان یادآوری کرد: علاقه مندان می توانند از روز ششم تا ۲۵ شهریور ماه، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار