مسئول امور بانوان و جوانان، آموزش‌و‌پرورش کاشمر:

حجاب تنها در پوشش نیست، بلکه در رفتار باید نمایان باشد

کاشمر (پانا)- مسئول امور بانوان و جوانان، اداره آموزش‌ و‌ پرورش کاشمر گفت با توجه به اینکه دشمنان در تلاش برای ناپاک جلوه دادن جامعه اسلامی هستند باید بدانیم که حجاب تنها در پوشش نیست بلکه در رفتار وکردار وفعالیت های اجتماعی زنان و مردان باید نمایان باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حجاب تنها در پوشش نیست، بلکه در رفتار باید نمایان باشد

زهره ایزدی کارشناس امور بانوان و جوانان اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در وبینار رویداد ملی تعالی حکمرانی حجاب گفت: رویداد ملی تعالی حکمرانی حجاب مرحله اول دستگاه های اجرایی کشور، با حضور کنشگران عفاف و حجاب شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر برگزار شده است. با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر روایتگری وجهاد تبیین دارند مانیز به دنبال جامعه پاک وروابط پاک هستیم.

او افزود: در سند تحول، زن وخانواده پویا وحرکت سازبودن با نگاه صحیح به باورها ونگرش ها وجلوگیری از نگرش دشمن به تغییر شناخت ها مواردی از این دست که سرمایه های اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد مدنظر است.

او ادامه داد : با توجه به اینکه دشمنان در تلاش برای ناپاک جلوه دادن جامعه اسلامی هستند باید دانست که حجاب تنها در پوشش نیست بلکه در رفتاروکردار وفعالیت های اجتماعی هم برای زنان و مردان باید نمایان باشد.

زهره ایزدی، دبیر شورای عفاف و حجاب شهرستان کاشمر نیز عنوان کرد: ما باید بدانیم که اگر خانواده در آموزش درست فرهنگ حجاب به فرزندان خود، بکوشند مشکلی تحت عنوان بدحجابی در جامعه نخواهیم داشت. ولی اگر والدین اهمیتی به پوشش مناسب ندهند و خود اصول و قواعد پوشش مناسب را رعایت نکنند، بالطبع فرزندان نیز با الگوبرداری از آنان، نمونه های رفتاری آنها را درخود پیاده می کنند و خود را شبیه والدین درالگوهای رفتاری می نمایند.

مدیر امور خانواده، عفاف وحجاب ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان کاشمر هدف از برگزاری این رویداد را آشنایی با فلسفه ی حجاب و شیوه های تبیین و ترویج حجاب در جامعه ی اسلامی عنوان کرد و در آخر از برگزاری نشست هایی با رابطین عفاف در مدارس خبر داد و گفت :در هفته آخر شهریور ماه نشست هایی با موضوع تبیین فعالیت های عفاف وحجاب با حضور رابطین عفاف مدارس که بازوان ما در مدارس هستند و درشناسایی مشکلات احتمالی و همچنین ترویج معروف وکاهش منکر نقش آفرینی می‌کنند برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار