کسب مدال طلای کیفی توسط قم در مسابقه کتابخوانی «سرگذشت استعمار»

قم(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از کسب مدال طلای کیفی مسابقه کتابخوانی سرگذشت استعمار توسط دانش‌آموزان قمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلای کیفی توسط قم در مسابقه کتابخوانی «سرگذشت استعمار»

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی استان قم اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی «سرگذشت استعمار» در قالب پویش «هیس‌طوری» حدود یکسال است که با هدف افزایش سطح کتابخوانی و تاریخ خوانی در بین دانش آموزان کشور راه افتاده است.

وی در مورد مجموعه کتاب سرگذشت استعمار گفت: درک بهتر هویت تاریخی و ایرانی اسلامی نیاز نوجوانان و دانش آموزان ماست و کتاب سرگذشت استعمار، سفری جذاب به گذشته تاریخ با موضوع استعمار را روایت می کند و نگاه جهانی به دیدگان دهه هشتادی‌های مخاطب خود می‌دهد تا بتوانند استعمار و مرتبط با آن را در سراسر دنیا مورد بررسی قرار دهند.

امینیان افزود: ۷۳۹ هزار دانش آموز در سطح کشوری دنبال کننده شبکه های اجتماعی برای پویش کتابخوانی هیس طوری بودند که ۶۲۴ هزار و ۸۲۱ نفر نیز وارد سامانه هیس طوری شدند، ۵۳ هزار و ۴۱ اثر هنری برای دبیرخانه ارسال و بیش از ۲ میلیون صفحه از سوی دانش آموزان مطالعه شد.

وی یادآور شد: دانش آموزان قم در پویش هیس طوری افتخار آفریدند و مدال طلای کیفی مسابقه کتابخوانی این پویش به استان قم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار